reklamı kapat

POPÜLER

Sony’nin hedefi Türkiye’de 250 bin akıllı telefon satmak

Sony Xperia model akıllı telefonlarıyla tüm cihazları arasındaki entegrasyon sürecini tamamlayan Sony, Türkiye pazarı için pazar payı ve satış oranı gibi beklentilerini ve Türkiye’de de satışa sunulan Sony Xperia S akıllı telefonunu anlattı.
Akdeniz Bölge Başkanı Antonios Barounas
Sony Mobile Communications Akdeniz Bölge Başkanı Antonios Barounas, Sony’nin birbiriyle etkileşimli tüm cihazlarını kapsayan ekosisteminden bahsederken gelecek nesil telefon anlayışını temsil ettiğini söylediği Xperia ile bu ekosistemin tamamlandığını vurguladı. Sony Xperia S’te, Sony’nin Exmor kamera sensörü, Bravia Engine teknolojisi ve Playstation’dan gelen oyun deneyimi bir araya geliyor. Turkcell kanalıyla satışına başlanacak olan Sony Xperia S’i ilk olarak CES 2012’de görmüştük. Sony, bu etkinlikte ayrıca Fizy ile gerçekleştirdikleri iş birliğini de duyurdu. Detayları çok net öğrenemesek de şimdilik Fizy’nin Xperia akıllı telefonlara entegre olarak çalışabildiğini ve kullanıcıların kendilerine özel bir müzik deneyimi yaşayacakları anlaşılıyor.
Sony Xperia S
Türkiye’nin özellikle genç nüfusundan ötürü Sony için önemli bir pazar olduğunun altını çizen bölge başkanı, dünyada akıllı telefonun adette yüzde 25, ciro bazında ise yüzde 61 pazar payı seviyelerine ulaştığını söylüyor. Türkiye için ise hedef (sadece Xperia S için değil, tüm Sony akıllı telefonları kapsıyor) ciro bazında yüzde 10’luk bir pazar payı. Kısacası Sony Mobile Communications’ın Türkiye’deki hedefi 2012 içinde 250 bin akıllı telefon satmak ve geçen yıla oranla yüzde 100’lük bir büyüme gerçekleştirmek.

Sony’nin Xperia S’i Türkiye’de 1.599 TL fiyatla satışa sunulacak. Cihaz, 2.3 Gingerbread ile geliyor. Yetkililerin belirttiğine göre Türkiye’de Xperia telefonlar, Ice Cream Sandwich güncellemesini Haziran’dan itibaren alabilecek.

İLGİLİ HABERLER