Yeni Zelanda’da ürünün satışına ilişkin çok farklı bir strateji benimseyen Sony, W serisini yüzme havuzlarında ve spor salonlarında yer alan içecek otomatlarında bir su şişesinin içerisinde, içeceklerle aynı raflarda satışa sunuyor. DraftFCB reklam ajansı ile ortak gerçekleştirilen çalışma ile hem ürünün su geçirmezlik özelliği çok net biçimde vurgulanıyor hem de hedef kitleye tam olarak ürünün kullanılacağı yerde, spor esnasında ulaşıyor.
Sporcular için tasarlanan kulaklığın teknik detaylarına bakacak olursak Sony NWZ W273, 2 metreye kadar su geçirmezlik, hareket ederken kullanıma uygun ergonomik yapısı, 3 dakikalık şarj ile bir saat kullanım ömrü ve 4 GB hafızası ile ön plana çıkıyor. 4 farklı renkte satışa sunulan ürünün yurt dışı fiyatı 100 dolar iken Türkiye’de 150 liraya satılıyor.
Özellikle kredi kartı ile çalışan otomatlarda su sanıp fiyatına bakmadan yanlışlıkla bir MP3 çalar alma riski de yok değil. Üstelik o suyu içemeyebilirsiniz. Sony’nin benzersiz reklam ve satış stratejisine ait videoyu ise aşağıdan izleyebilirsiniz.
VİDEO