Sony’nin yeni MP3 çaları bir şişe suyun içerisinde satılıyor

12 Şubat 2014 11:41

Walkman’in mucidi unvanına sahip olmasının da getirdiği ağır yük ile Sony‘nin MP3 çalarlarında daima fark yaratması beklenirken firma da bu beklentileri boşa çıkarmıyor. Rakiplerinden su geçirmezlik özelliği ile ayrılan Sony W serisi kulaklık MP3 çalarlara yönelik olarak, Sony’nin pazarlama ekibi de bu özelliğin önemini biliyor ve ders konusu olacak bir pazarlama – satış stratejisine imza atıyor.

Yeni Zelanda’da ürünün satışına ilişkin çok farklı bir strateji benimseyen Sony, W serisini yüzme havuzlarında ve spor salonlarında yer alan içecek otomatlarında bir su şişesinin içerisinde, içeceklerle aynı raflarda satışa sunuyor. DraftFCB reklam ajansı ile ortak gerçekleştirilen çalışma ile hem ürünün su geçirmezlik özelliği çok net biçimde vurgulanıyor hem de hedef kitleye tam olarak ürünün kullanılacağı yerde, spor esnasında ulaşıyor.


Sporcular için tasarlanan kulaklığın teknik detaylarına bakacak olursak Sony NWZ W273, 2 metreye kadar su geçirmezlik, hareket ederken kullanıma uygun ergonomik yapısı, 3 dakikalık şarj ile bir saat kullanım ömrü ve 4 GB hafızası ile ön plana çıkıyor. 4 farklı renkte satışa sunulan ürünün yurt dışı fiyatı 100 dolar iken Türkiye’de 150 liraya satılıyor.

Özellikle kredi kartı ile çalışan otomatlarda su sanıp fiyatına bakmadan yanlışlıkla bir MP3 çalar alma riski de yok değil. Üstelik o suyu içemeyebilirsiniz. Sony’nin benzersiz reklam ve satış stratejisine ait videoyu ise aşağıdan izleyebilirsiniz.

VİDEO

Paylaş