Müzik dinleme denildiği zaman akla gelen ilk isim olan Spotify, uzun zamandır beklenen ve reklamını yaptığı özeti paylaştı.
Spotify, beklenen kişisel 2021 özetini paylaştı. Firma bu özet ile 2021’de en çok dinlediğiniz şarkılara ve şarkıcılara güzel bir bakış attırıyor. Spesifik olarak Spotify’ın Android ve iOS uygulamalarına gelen özet, Hikâye formatında görsel bir özet sunuyor.
2021 Özet sayfasına buradaki bağlantı üstünden (Spotify’ı indir ile) erişmek mümkün oluyor. Bu sayfadan 2021’de en çok dinlediğiniz şarkıları bir çalma listesi haline getirebiliyorsunuz.
Bu arada firma 2021’in genel olarak en çok dinlenen şarkılarını da paylaştı. Buradan ulaşabileceğiniz sayfada 2021’in en çok dikkat çekenlerini görebilirsiniz.
Kullanıcı sayısından anlaşılabileceği üzere TikTok, daha önce de söylediğimiz gibi büyük bir başarı örneği olarak karşımızda duruyor. TikTok’u ulaştığı seviyeyle başa çıkabilmek adına Instagram’ın ya da YouTube’un neler yaptığını ve neler yapmaya çalıştıklarını hepimiz görüyoruz.
Ancak TikTok’un başarısı sadece YouTube’u, Netflix’i ya da Instagram’ı etkilemiyor. Yeni dönemden ortaya çıktığı kadarıyla Spotify da pay almak istiyor. İşte bunun için firma uygulamasında dikey videolar göstermeyi test ediyor.
Firma burada mobil uygulamasının alt menüsüne “Discover” isimli bir keşif butonu koymanın planlarını yapıyor. Bu butonun açtığı sayfada ise kişilerin karşısına dikey formatta, TikTok içerikleri gibi hızlı olarak tüketebilecekleri müzik videolarının çıkacağı aktarılıyor.