reklamı kapat

POPÜLER

Spotify LOG Tasarım

Spotify, faydalı bir özelliği test etmeye başladı

Çevrimiçi müzik pazarının en büyük ismi Spotify, bugün CEO’su tarafından gösterilen yenir bir özellikle gündemde yer alıyor.

Alanın lideri Spotify, son dönemde en çok dinlediğiniz favori şarkılardan bazılarını, internet erişiminin olmayacağı yerler ya da internetin çok kısıtlı olduğu durumlar için otomatik olarak indiren bir çalma listesini test etmeye başladı. Şirket CEO’su Daniel Ek tarafından duyurulan bu özelliğin, henüz herkese ne zaman geleceği bilinmiyor. Ek tarafından paylaşılan yukarıdaki ilk görsele göre şimdilik “Your Offline Mix” adı verilen bu çalma listesi, 3 saatin üzerinde müziğe ev sahipliği yapacak (Üst limit bilinmiyor) ve kişilerin örneğin bir uçak yolculuğu öncesinde sevdikleri şarkılardan tek tek çevrimdışı çalma listesi oluşturmasına gerek bırakmayacak. Bu özellik istenirse kapatılabilecek, çalma listesi “otomatik olarak çalışacak” olmasıyla fark yaratacak. Şu an da çevrimdışı dinlemek adına kendi listelerinizi oluşturabiliyor ve bu listedeki şarkıları cihazlara indirebiliyorsunuz.

Spotify, 2023’ün başında 205 milyon Premium aboneye sahip olduğunu duyurmuştu. O zaman reklam destekli ücretsiz aboneler ile beraber aylık 500 milyon kişiye hizmet veriyor açıklaması yapılan şirket, 2022’yi toplamda 12,7 milyar dolar gelir ve 466 milyon dolar kayıpla kapatmıştı. Alandaki liderliğini yüksek ihtimalle açık ara farklı sürdüren (Burada kesin konuşamıyoruz çünkü ikinci en büyük servis Apple Music için abone sayıları paylaşılmıyor) Spotify, en son yapılan açıklamaya göre şu an toplam 515 milyondan fazla kullanıcıya sahip. Servisi 31 Mart itibarıyla aylık tam 515 milyon kişi aktif olarak kullanıyor, bu şirket için yeni bir rekor anlamına geliyor. Son verilere göre firmanın ücretli abone sayısı 210 milyon seviyesinde yer alıyor. Diğer çok sabırlı kişiler ise platformu reklamlı kullanıyor.

Spotify adımları adımı yanında bu da ilginizi çekebilir: İnsansı robot Ameca ve yapabildikleri