Starbucks, zam yağmurunda elektronik fiyat etiketine geçti

14 Haziran 2023 21:09

Türkiye’nin en popüler markalarından Starbucks, yaşanan zam yağmurunda elektronik fiyat etiketine geçiş yaptı.

Starbucks bu konuda Securitas Technology ile çalıştı. Elektronik fiyat etiketi dönüşümü kapsamında yapılan resmi açıklama ise şöyle oldu: “Securitas Technology’nin Türkiye pazarıyla buluşturduğu Elektronik Fiyat Etiketi (ESL), tüm fiyatların merkezden sadece birkaç tuşa basarak saniyeler içinde değişmesine imkan veriyor. Günlük operasyon içinde zaman kaybı ve ek maliyete neden olan etiket değiştirme işlemi böylece hızlanırken, perakende mağazalarında verimlilik artışı sağlanıyor. Çözüm, pek çok avantajı sebebiyle perakende sektörü tarafından yoğunlukla tercih edilirken, son olarak Starbucks Türkiye de Elektronik Fiyat Etiketi kullanan firmalar arasına katıldı.” Securitas Technology Türkiye Pazarlama Direktörü Pelin Yelkencioğlu, bu adım hakkında “Türkiye’deki perakendecilere, ışık hızında uzaktan fiyat güncellemesi yapmaya imkân veren, etiket ile kasa arasında fiyat uyumunu kesin bir şekilde sağlayan, promosyonları vurgulayan ve daha canlı bir ürün teşhiri gerçekleştiren bir çözüm sunuyoruz” dedi.

Yapılan açıklamaya göre Elektronik Fiyat Etiketi, merkezi yönetim sayesinde insan hatalarını en aza indiriyor. Çözüm, fiyat güncellemesinin yanı sıra promosyon kampanyaları için de kullanılabiliyor. Firmanın açıklamasına göre yeni nesil Elektronik Fiyat Etiketi teknolojik tasarımıyla 15 yıl pil ömrüne sahip. Etiketin barkodla eşleştirme işlemi en fazla 20 saniye sürüyor ve 60 bin etiketi yaklaşık bir saat içinde güncelleyebiliyor. Güç tüketimini azaltan yekpare bir tasarıma sahip olan yeni çözüm, IP68 koruma seviyesinde tasarlandığı için farklı sıcaklıklara uyum sağlayabiliyor, suya ve toza dayanıklı yapısı ile fark yaratıyor. Yalnızca 7,8 mm kalınlığındaki ürün zarif görünümü ile raf estetiğini de yeni bir düzeye taşıyor.

Starbucks adımı yanında bu da ilginizi çekebilir: Hyundai’den otomatik çalışan şarj robotu

Paylaş