reklamı kapat

POPÜLER

Subaru’dan 324 beygirlik Nürburgring ruhu: WRX STI S208

Sınırlı üretim adetleriyle satışa sunulacak olan Subaru WRX STI S208’in gösterimi Tokyo Otomobil Fuarı kapsamında yapılacak.

EVO gibi bir ezeli rakibi kaybetmesinin ardından yoluna Dominic Toretto misali tek başına devam eden Impreza WRX STi aralıklarla karşımıza çıkmaya devam ediyor. Geçtiğimiz haziran ayında Type RA versiyonuyla karşımıza çıkan Subaru bu kez tamamen pist odaklı bir WRX STI ile karşımızda. Yine sınırlı üretim rakamlarıyla kullanıcılarla buluşacak olan S208 ilk olarak Tokyo Otomobil Fuarı kapsamında sergilenecek.

Subaru WRX STI S208’den toplamda 450 adet üretilecek

Gövde parçalarının seçimi sırasında Nürburgring’de önemli bir başarı getiren STI Type RA NBR‘den yardım alınan araçta 2.0 litrelik turbo beslemeli motorun modifiye edilmiş versiyonu yer alıyor. Yapılan geliştirmenin ardından 28 beygirlik artışla maksimum 324 beygir güç üreten makinenin tork değeriyse 432 Nm. Motorunun yanında altyapısal olarak da önemli parçalarla donatılan versiyonda Bilstein’in ayarlabilir süspansiyon geometrisi ve aktif tork iletimi gibi özelliklere yer veriliyor.

Standart olarak 19 inç’lik jantların kullanıldığı araçta renk seçeneğini Dünya Ralli Şampiyonası’nda tercih edilen İnci Mavisi olarak belirlemiş. Ön bölümündeki spoiler ve arka bölümündeki kanatı standartta nispeten daha küçük gelen araçta bu bölüm NBR Challenge paketi kapsamında daha büyük hale getirilebiliyor. Bu versiyonda tavan bölümünün karbon olarak geldiğini belirtmeden geçmeyelim. 350 tanesi NBR Challenge versiyonu olarak üretilecek olan WRX STI S208’in siparişleri organizasyonun ardından alınabilecek.