Suzuki GSX-8R, Türkiye’de 539 bin TL’lik fiyatla satışa çıktı
Bugün yapılan resmi açıklamaya göre hem cadde hem de pist sürüşlerine uygun Suzuki GSX-8R, Türkiye’de 539 bin TL’lik fiyatla satışa çıktı.
Sportif motosiklet modeli Suzuki GSX-8R hakkında firma kendisi şunları aktardı: “Türkiye’de Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil edilen Suzuki Motosiklet, geniş kitlelere hitap eden GSX model ailesinin yeni spor motosiklet modeli olan GSX-8R ile ürün gamını genişletiyor. Motobike İstanbul’da ilk kez görücüye çıkan, yenilikçi özellikleri ve teknolojileriyle dikkat çeken yeni GSX-8R, mart ayı itibarıyla Türkiye’de 539.000 TL’lik fiyat etiketiyle satışa sunuldu. Spor motosikletlerde yeni bir çağ başlatan yeni GSX-8R’ın kalbinde yüksek performanslı 776 cc’lik, sıvı soğutmalı DOHC motor yer alıyor. Dört zamanlı, iki silindirli motor, geniş güç bandıyla pürüzsüz ve istikrarlı bir güç çıkışına imkân tanıyor. Suzuki Cross Balancer teknolojisiyle donatılmış bu motor, baştan çıkarıcı gücü son derece yumuşak ve dengeli bir gaz tepkisiyle sunuyor. Motorun geniş ve pürüzsüz tork eğrisi ve güç iletimi, otoyol hızlarında yapılan turlarda yorgunluğu azaltırken istendiğinde güçlü bir hızlanma sağlıyor. Yeni GSX-8R, şehrin sokaklarında ya da dağ yollarının kıvrımlı virajlarında heyecan verici bir sürüş tecrübesi yaşatırken spor bir motosikletin baştan çıkarıcı tasarımını ve performansını yansıtıyor.”
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Motosikletin performansı hakkında ise ek olarak şu detaylı bilgiler verildi: “Suzuki’nin paralel ikiz motorlardaki haklı itibarı, GSX-8R’da devam ediyor. Kompakt bir yapıya sahip olan 776 cc hacmindeki bu motorun 270 derecelik konumlandırması, V silindir yapısına benzer bir güç çıkışına sahip olmasını sağlıyor. 8500 d/d’da maksimum 83 PS güç üreten motor, 6800 d/dak’da 78 Nm maksimum tork üreterek etkileyici bir performans sunuyor.
Suzuki Cross Balancer teknolojisiyle donatılmış bu motor baştan çıkarıcı bir gücü son derece yumuşak ve dengeli bir gaz tepkisiyle sunuyor. Motorun uzun pasolu iridyum bujileri, yanma verimliliğini artırmaya yardımcı oluyor. Performanslı kullanımın en büyük gereksinimi olan soğutma sistemi giriş kontrolü, tutarlı motor sıcaklığının muhafaza edilmesine yardımcı oluyor ve soğuk havalarda motoru ısıtırken rölanti dengesizliğini ortadan kaldırıyor.
Elektronik gaz kelebeği gövdeleri, gaz kelebeği işlevinde tutarlı tepki ve doğrusal bir hissiyat elde edilmesine yardımcı oluyor. ‘İkisi bir arada’ egzoz sistemi, kolektörün içinde, Euro 5 emisyon standartlarını karşılamaya yardımcı olan çift aşamalı bir katalitik konvertöre ve göz alıcı, kısa bir görünüme sahip. Yeni GSX-8R’da yer alan altı vitesli şanzıman, yumuşak vites değiştirme kabiliyeti ve gelişmiş kontrol edilebilirlik sağlıyor.
Suzuki Debriyaj Destek Sistemi (SCAS), uzun sürüşlerde yorgunluğun azaltılmasına yardımcı olurken daha yumuşak bir vites değiştirme kabiliyetine de katkıda bulunuyor. Böylelikle kullanıcıların konfor ve performans beklentisi aynı anda karşılanıyor.”