Suzuki Türkiye, çok ses getiren konuda ek bir açıklama yaptı

08 Şubat 2024 10:47

Suzuki Türkiye son aylarda gündemde çok fazla ses getiren konu hakkında X hesabı üzerinden ek bir açıklama daha yaptı.

Kullanıcı yorumlarına cevap veren firma şunları paylaştı: “Avrupa Standartlarına uygunluğu TSE tarafından tip onay belgeleri ile de teyit edilen Vitara modelimiz, Macaristan’daki tesiste tüm Avrupa ülkelerinde satılan araçlarla aynı standart ve özellikleri haiz olarak üretilmektedir ve dünya çapında bu konu ile ilgili bir müşteri şikayeti yaşanmamıştır. Ek olarak, üretimin doğasından kaynaklanan bu renk değişimi, Yıldız Teknik Üniversitesi’nde yaptırdığımız testler ve aldığımız rapor sonucunda bir problem olarak görülmemiştir. Bu konu, tüm dünyadaki Suzuki operasyonlarında bir problem olarak addedilmediğinden bir tamir önerisi de bulunmuyor. Ancak biz Suzuki Türkiye olarak, ilgili parçadaki renk değişikliği ve korozyondan görsel anlamda rahatsız olan müşterilerimiz için koruyucu işlemleri Yetkili Servislerimizde memnuniyetle yapacağız. Bu konu ile ilgili şimdiye kadar 14 müşterimiz bize başvurmuştur. Kendileri ile bire bir görüşmelerimizi yaptık ve detaylı bilgi aktarımını ivedilikle sağladık. Müşterilerimizin yazılı talimat vermesi halinde gereken desteği her zaman vereceğimizden kuşkunuz olmasın. Şimdiye kadar bu konuda bize ulaşan 14 müşterimizle birebir iletişim kurduk ve ihtiyaçları doğrultusunda hızlı bir şekilde destek sağladık. Müşterilerimizin memnuniyeti bizim için en önemli önceliktir ve yazılı talepleriniz üzerine, gereken desteği sunmaya her zaman hazırız.”

Suzuki Türkiye tarafından sayfanın altındaki X videosu üzerine daha önce yapılan resmi açıklama şöyle olmuştu: “Değerli Suzuki Ailesi, Son dönemde Suzuki Vitara modelimiz hakkında kamuoyuna yansıyan, özellikle sosyal medyada kaynağı araştırılmadan paylaşılan yanlış ve abartılı iddialarla ilgili bilgilendirme yapmamız zaruri bir hal almıştır.

Avrupa Standartlarına uygunluğu TSE tarafından tip onay belgeleri ile de teyit edilen Vitara modelimiz, Macaristan’daki tesiste tüm Avrupa ülkelerinde satılan araçlarla aynı standart ve özellikleri haiz olarak üretilmektedir. Ülkemize kasıtlı olarak daha ucuz veya düşük kalitede üretilen modellerin gönderilmesi söz konusu değildir.

Diğer yandan; Japon Konsolosluğu veya Elçiliği ile Suzuki Global tarafından ülkemizi küçük gören ifadelerin kullanılarak milletimizin ve yargı sistemimizin aşağılandığına dair haberler de asılsızdır. Her iki kurum tarafımıza yazılı olarak Türk milleti ve ülkemize yönelik kötü söz kullanılmasının mümkün olmadığını ifade etmişlerdir.

Ülkemiz, Otomotiv Sektörü açısından oldukça gelişmiş standartlara sahiptir. İlgili devlet kurumlarımız ve standartlar enstitümüz tarafından titizlikle takip edilen kurallara uyum tüm markalar gibi Suzuki için de en öncelikli husustur. İlgili merciler tarafından gerektiğinde denetimler ve yönlendirmelerle hizmet standardı en üst seviyede tutulmaya çalışılmaktadır.

Bizler Suzuki Türkiye olarak, ürün ve hizmetlerimizin arkasında durmaya devam edeceğiz. Tüm itina ve özene rağmen araçlarımızda genel veya münferit aksaklıklar olması durumunda ilgili kanun ve prosedürler paralelinde müşterilerimizin lehinde olacak aksiyonları almaktan çekinmeyeceğimizi saygıyla bilgilerinize sunarız.

Her türlü soru, talep ve geri bildirimleriniz için yetkili satıcı-servis teşkilatımıza ve haftanın her günü 8:30-18:30 arasında 444 5 795 numaralı çağrı merkezimize ulaşabilirsiniz. Böyle bir vesile, haksız ithamlar ve genellemelerle gündeme gelmekten ötürü üzüntü duyuyoruz. Güveniniz için teşekkür eder saygılarımızı sunarız. Suzuki Türkiye”

Suzuki Türkiye açıklaması yanında bu da ilginizi çekebilir: Etkileyici görünen elektrikli motosiklet konsepti: Zero SR-X

Paylaş