Suzuki Vitara Avrupa merkezli olarak makyajlandı. Araç biraz daha farklı görünüyor ancak büyük değişiklikler masada değil.
Suzuki Vitara, yapılan makyaj sonrasında ilk olarak yeni tamponlara geçiş yaptı. Ön tamponu artık daha düz ya da başka bir deyişle sade görünen araç, 2014’ten beri aramızda ve son makyaj kapsamında yeni jantlar da kazanıyor. Aynı zamanda iki yeni renk seçeneği de sunulan Vitara, artık 9-inç boyutunda bir merkezi dokunmatik ekran ile geliyor. Apple CarPlay ve Android Auto destekleri olan Wi-Fi bağlantılı yeni Vitara, motor tarafında bir değişiklik görmüyor. Yani araç halen aynı motor seçenekleriyle sunuluyor, burada elektrik destekli “mild-hybrid” ya da “full-hybrid” altyapıları kullanılıyor. Henüz fiyat konusunda bilgi verilmeyen aracın, Avrupa’da satış yaz başında sunulacağı açıklanıyor. Artık ciddi bir yenilenmeye ihtiyacı bulunan Vitara, uzun yıllardır Türkiye’de de satılıyor, 2 Nisan itibarıyla sıfır bir Vitara sahibi olmak için 1,5 milyon TL’yi gözden çıkarmak gerekiyor.
[haber id=”883201
Suzuki Türkiye son aylarda olumsuz haberler ile sık sık gündeme gelmişti. Kullanıcı yorumlarına cevap veren firmadan bu konuda gelen en son açıklama şöyle olmuştu: “Avrupa Standartlarına uygunluğu TSE tarafından tip onay belgeleri ile de teyit edilen Vitara modelimiz, Macaristan’daki tesiste tüm Avrupa ülkelerinde satılan araçlarla aynı standart ve özellikleri haiz olarak üretilmektedir ve dünya çapında bu konu ile ilgili bir müşteri şikayeti yaşanmamıştır. Ek olarak, üretimin doğasından kaynaklanan bu renk değişimi, Yıldız Teknik Üniversitesi’nde yaptırdığımız testler ve aldığımız rapor sonucunda bir problem olarak görülmemiştir. Bu konu, tüm dünyadaki Suzuki operasyonlarında bir problem olarak addedilmediğinden bir tamir önerisi de bulunmuyor.
Ancak biz Suzuki Türkiye olarak, ilgili parçadaki renk değişikliği ve korozyondan görsel anlamda rahatsız olan müşterilerimiz için koruyucu işlemleri Yetkili Servislerimizde memnuniyetle yapacağız. Bu konu ile ilgili şimdiye kadar 14 müşterimiz bize başvurmuştur. Kendileri ile bire bir görüşmelerimizi yaptık ve detaylı bilgi aktarımını ivedilikle sağladık. Müşterilerimizin yazılı talimat vermesi halinde gereken desteği her zaman vereceğimizden kuşkunuz olmasın. Şimdiye kadar bu konuda bize ulaşan 14 müşterimizle birebir iletişim kurduk ve ihtiyaçları doğrultusunda hızlı bir şekilde destek sağladık. Müşterilerimizin memnuniyeti bizim için en önemli önceliktir ve yazılı talepleriniz üzerine, gereken desteği sunmaya her zaman hazırız.”