Yeni yılla birlikte kullanıcıların ilgisini hatırı sayılır oranda çeken Suzuki, gördüğü ilginin karşılığını vermek için ön sipariş uygulamasıyla karşımıza çıkıyor.
ÖTV teşvik sürecinin bitmesinin ardından kullanıcıların karşısına düzenli olarak kampanyalarla çıkan markaların başında Suzuki geldi. Geçtiğimiz yıl içerisinde bu ilgiyi kullanıcı odaklı geri dönüşlerle gören Japon üretici görünüşe göre yeni yıldaki ilk ivmelenmeden de memnun. Bu ön satış uygulamasını aralık ayında Yeni Vitara’nın 2020 model yılına ait versiyonlarını ön siparişe açarak gerçekleştiren markanın, ocak siparişlerinin yüzde 20’sini 5 gün içerisinde tükettiği görülüyor. Gösterilen yoğun ilgi doğrultusunda kampanyanın kapsamını genişleten Türkiye ekibi, bu stratejisini “Suzuki’m Yolda” uygulamasıyla tüm ürün gamına yaydı. “Suzuki’m Yolda” ile Vitara, Swift ve Jimny modellerini 2019 model yılı fiyatıyla satışa çıkaran Suzuki, uygulamadan yararlanan otomobil severlere avantajlı takas fırsatları sunuyor.
Takasta araçları daha iyi değerlendirmeyi sağlayan “Suzuki’m Yolda” uygulaması, takastan faydalanan kullanıcıların teslim tarihine kadar kendi otomobillerini kullanmasına da imkan tanıyor. Kullanıcılar dilediği takdirde otomobillerini istediği fiyattan satabiliyor. Takas avantajıyla araç satın alanlar hem beklerken otomobilsiz kalmıyor hem de kendi otomobiline daha iyi fiyat veren müşteriyi bulmak için zaman kazanıyor. Uygulama kapsamında satın alınan otomobiller, Nisan ayı itibariyle teslim edilecek.