BULUŞMAYA AZ KALDI
Amerika Birleşik Devletleri, Kanada, Çin, Meksika ve Avrupa’dan sonra şimdi de Türk tüketicileriyle buluşmaya hazırlanan Best Buy, Türkiye’ye geliş sürecini anlatmak üzere bir basın toplantısı düzenledi. 45 milyar cirosu, 13 ülkedeki faaliyeti, sahip olduğu 9 markası, yaklaşık 4.000 mağazası ve 155 bin çalışanı ile ‘Dünyanın En Büyük Tüketici Elektroniği Perakendecisi’ Best Buy’ın International CEO’su Robert A. Willett, yaptığı konuşmada Best Buy’ın Avrupa açılımında Türkiye’nin stratejik bir rol oynadığını, Türkiye’nin genç nüfusu ve gelişen ekonomisi ile Best Buy için en önemli ülkelerin başında geldiğini belirtti. Hedeflerinin, Best Buy’ı herkesin çalışmak için can atacağı bir şirket ve gezmekten, alışveriş yapmaktan haz duyulan, eğlenceli bir mağazalar zinciri haline getirmek olduğunu da sözlerine ekleyen Willett, 1966 yılındaki kuruluşlarından bu yana her zaman yenilikçilikten yana olduklarını, müşteri odaklı, yeteneklerden güç alan, dinamik bir şirket olarak; değişmeye, gelişmeye ve büyümeye devam edeceklerini de ifade etti.