Test amaçlı elektrikli Hyundai RN24 görücüye çıkarıldı

25 Ekim 2024 10:04

Test amaçlı elektrikli Hyundai RN24 görücüye çıkarıldı. Şirket gelecek “N” modellerini bu aracı kullanarak geliştirecek.

Test amaçlı geliştirildiği için açık bir yapısı bulunan elektrikli Hyundai RN24, gelecek üst seviye elektrikli “N” modellerinin doğuşuna yardımcı olacak. Hyundai Ioniq 5 N’in 641 beygirlik güç aktarma organları ve 84 kWh batarya paketiyle donatılan araç, kısa yapısıyla oldukça eğlenceli görünüyor. Toplam ağırlığı açık yapıya rağmen Ioniq 5 N’den 350 kg kadar daha düşük (1.880 kg) olan model, elektrikli spor otomobillere yönelik önyargının kırılmasını sağlayacak kilit araçlara temel olabilir. Hyundai’den gelen en son elektrikli INSTER Cross olmuştu. Model hakkında bir açıklama yapan Hyundai şunları aktarmıştı: “Hyundai, geçtiğimiz aylarda tanıttığı INSTER’ın yeni bir versiyonu olan INSTER Cross’u da gün yüzüne çıkardı. Yeni crossover model, çok yakında satışa sunulurken aynı zamanda hem outdoor hem de şehir içi kullanımda çok yönlü bir kullanım imkanına sahip olacak. A ve B segmenti modelleri arasında konumlanan INSTER, geniş iç mekanı ve cömert bagaj kapasitesiyle dikkat çekerken aynı zamanda gelişmiş manevra kabiliyeti, pratiklik ve esneklik sunuyor.

INSTER Cross ise normal versiyondan daha belirgin dış ve iç tasarım öğelerine sahip olacak. INSTER Cross, maceracı karakterini vurgulamak için geniş, dikdörtgen ön ve arka tamponlarla ve ayrıca kabartmalı siyah kaplamalarla fark yaratıyor. Ön ve arka koruma kaplamalar, tamamlayıcı 17 inç alaşım jantlarla birleşerek üstün bir crossover görüntüsü sunuyor. Tavan rayları ise açık hava gezileri veya kamp etkinlikleri için standart olarak sunuluyor. Crossover versiyon, özel bir dış renk olan Mat Amazon Yeşil ve INSTER için sunulan standart beş renk (opsiyonel siyah tavan) seçeneğiyle sunulacak. INSTER Cross’un iç mekanı da son derece iddialı.

INSTER ile benzer şekilde bir düzen sunan otomobil, kendinden daha üst segmentlerdeki modellerde yaygın olarak karşımıza çıkan özellikleri de sunacak. INSTER Cross, 360 kilometreye varan bir menzilin yanı sıra, yaklaşık 30 dakikada yüzde 10 ila yüzde 80 oranında şarj edilebiliyor. INSTER Cross ayrıca, Otoyol Sürüş Asistanı, Akıllı Hız Kontrolü ve İleri Çarpışma Önleme Asistanı 1.5 dahil olmak üzere segment lideri güvenlik donanımlarına da sahip. INSTER Cross’un üretimine bu yılın sonlarına doğru Hyundai’nin Kore’deki üretim tesisinde başlaması planlanıyor.”

Hyundai RN24 yanında bu da ilginizi çekebilir: Etkileyici görünen elektrikli motosiklet konsepti: Zero SR-X

Paylaş