The Division hem Ubisoft’un, hem de 2016’nın en çok beklenen oyunlarından biriydi. Uncharted 4’ün de ertelenmesi ile birlikte, 2016 yılının ilk büyük bombası olmasına kesin gözüyle bakılıyordu. Ancak artık zerre şaşırmadığımız üzere, Ubisoft Ubisoft’ladı.
Şunu rahatlıkla söyleyebiliriz; Tom Clancy’s The Division bir pazarlama başarısıdır. Ubisoft’un son yıllarda en başarılı olduğu alanın burası olması da ironinin ta kendisi aslında. Bizden size ufak bir tüyo gelsin; eğer ki bir oyun, normalin çok üzerinde bir tanıtım gerçekleştiriyorsa, muhtemelen sonuç vasat olacaktır. Hiçbir yapımcı ve dağıtıcı firma, kalitesine güvendiği oyunun tanıtımına milyon dolarlar ayırmaz. İki video gösterir ve gereken beklentiyi zaten oluşturur.
Ubisoft’un inanılmaz tanıtım yaptığı oyunlara bir bakalım; Watch Dogs, Assassin’s Creed serisi ve şimdi de The Division. Hepsinin de kalitesi gösterilenin oldukça altında. Neden aynı Ubisoft, Far Cry serisi için bu denli tanıtım yapmıyor? For Honor için The Division’a uygulanan pazarlamanın onda birini görüyor musunuz? İşte bu ufak tüyo ile gelecekte nasıl oyunlarla karşılaşacağınızı daha iyi analiz edebilirsiniz. Ubisoft özelinde gözleriniz South Park ve For Honor’ın üzerinde olsun bizce.