TikTok, 1 milyarlık kilometre taşını geride bırakmayı başardı

27 Eylül 2021 17:11

Özellikle gençler arasında çok popüler oranda kullanılan platformlar arasında yer alan TikTok, 1 milyar kullanıcı sayısını geride bıraktı.

TikTok’un 1 milyar kullanıcıyı geride bırakması aslında çok da sürpriz olmadı. Çünkü platform son iki yılda inanılmaz bir ivme kazanmıştı. Bu önemli başarı hakkında şu açıklama yapıldı:

“TikTok olarak misyonumuz yaratıcılığa ilham vermek ve eğlendirmek. Bugün bu misyonu ve topluluğumuzun dünya çapında 1 milyardan fazla insana ulaşmasını kutluyoruz.

Artık aylık 1 milyardan fazla kullanıcı eğlenerek öğrenmek ve yeni şeyler keşfetmek için TikTok’a geliyor. Ailelere, küçük işletmelere ve birer yıldız haline gelen içerik üreticilerimize ev sahipliği yapmaktan onur duyuyoruz.

İçerik üreticilerimizin yaratıcılığı ve özgünlüğü sayesinde TikTok, dünyanın dört bir yanındaki insanlar için günlük yaşamlarının bir parçası haline geldi. K

üresel topluluğumuz, farklı jenerasyonlardan milyonlarca insana ulaşma kabiliyetiyle dikkate değer durumda. Müzikten yemeğe, güzellik ve modadan kültür ve sanata bütün içerikler TikTok’ta yer alıyor.

İster Singapur’da, ister São Paolo, Stockholm veya Seattle’da olun bize ilham veren içerik üreticilerini, albümleriyle listeleri alt üst eden sanatçıları, sevdiğimiz ürünleri keşfetmemizi sağlayan markaları, bizi güldüren ve dans ettiren herkesi kutluyoruz.

Yolculuğumuzu özel kıldığınız için size teşekkür ederiz.”

TikTok bugün Türkiye odaklı bir haberle de gündemdeydi

TikTok, markalar ve içerik üreticilerinin etkileşim kurabileceği Creator Marketplace’i Türkiye’de hayata geçirdi. Marka ve ajansların TikTok’taki içerik üreticileriyle buluşabildiği Creator Marketplace, iki taraf arasında özgün bir etkileşim kurulmasına olanak tanıyor.

Firmanın söylemine göre kullanıcı katılımını teşvik eden kampanyalar, TikTok stiliyle oluşturulan, akış sayfasında gösterilen reklamlar ve SparkAds gibi yerel reklamcılık biçimleri; platformu markalar için modern bir pazarlama mecrası haline getiriyor.

Bu bağlamda Türkiye’ye açılan Creator Marketplace, markaların kendilerine uygun içerik üreticilerini bulmalarına ve bu konuda derin analizler yapmasına olanak sağlayacak.

TikTok Ortadoğu, Afrika, Türkiye, Pakistan Gelişen Pazarlar ve Küresel İş Çözümleri Başkanı Scott Thwaites konuyla ilgili düşüncelerini “Topluluğumuzu, markaları ve içerik üreticilerini desteklemek; onlara değer katmak için her zaman yeni yollar keşfediyoruz.

Markalar kaliteli ve amacına uygun içerik oluşturmaya ilişkin içgörüler almak amacıyla, içerik üreticilerini yakından gözlemlemeye başladı. Biz burada içerik üreticileri ve markalar arasındaki iş birlikleri için daha yaratıcı fırsatlar görüyoruz .

TikTok, gerçeği yansıttığı için içerik üreticileri tarafından sevilen eğlenceli bir platform. Biz de onların sadece kendilerini en yaratıcı şekilde ifade etmek için doğru araçlara sahip olmalarını sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda pozitif bir deneyim yaşamaya devam etmeleri için çalışıyoruz.” sözleriyle aktardı.

İlginizi Çekebilir

Geleceğin ulaşım aracı ile tanışın

Paylaş