En önemli Meta şirketlerinden Instagram, Reels tarafına önem vermeye devam ediyor. Bugün bu kısım için yeni adımlar atıldı.
TikTok ile ortaya çıkan Instagram Reels, büyümeye devam ediyor. Halen genelde TikTok’tan gelen içerikler ile dolup taşan bu tarafa büyük önem veren firma, bugün ilk olarak içerik süre limitini 90 saniye seviyesine çektiklerini duyurdu. Bu sefer son kullanıcıdan öte içerik üreticilere odaklanan firma, bu kişilere yeni ses efektleri sunmaya başladı ve Hikayeler tarafındaki interaktif çıkartmaları Reels’e getirdi. Burada ilk aşamada üç farklı seçenek sunuluyor. Artık kişiler Reels’ler içerisine kişilerin seçim yapabileceği ufak anket çıkartmalarını ekleyebiliyor, emoji üzerinde içeriğe geri dönüş yapılmasını sağlayabiliyor ve Reels’ler üzerinde ufak kişisel bilgi testleri düzenleyebiliyor. Bu seçenekleri ileride artırılacağı aktarılıyor.
Instagram için geçtiğimiz gün de ABD merkezli olarak güzel bir adım atılmıştı. Artık uygulama kullanıcıların karşısına konum üzerinden özelleştirilecek AMBER uyarılarını (America’s Missing: Broadcast Emergency Response), getirecek.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Burada spesifik olarak çocuklara odaklanacak firma, böylelikle kayıp / kaçırılan çocukların bulunmasına yardımcı olacak. Uygulamanın en üstünde gerekli bilgiler ve kaybolan çocuğun üç farklı fotoğrafı ile çıkacak uyarılar, yukarıda da dediğimiz gibi ilk olarak ABD’de başlıyor. Ancak firma uyarıların önümüzdeki haftada 25 başka ülkede de aktif edileceğini belirtiyor.