reklamı kapat

POPÜLER

TikTok Türkiye

TikTok Türkiye’deki işletmelerin sayısı 10.500’e ulaştı

Son dönemin en popüler sosyal ağlarından olan ve sürekli olumsuz bazı gelişmeler ile gündemde olan TikTok, Türkiye merkezli bir duyuru yaptı.

Bu konuda bir basın açıklaması yapan TikTok Türkiye, şunları aktardı: “TikTok, sadece birkaç yıl içinde Türkiye’nin dört bir yanındaki milyonlarca insan için ilham ve eğlence kaynağı haline geldi. TikTok, insanların topluluklarla bağlantı kurmak, eğlenmek, işlerini büyütmek ve dünyanın dört bir yanından diğer insanlarla birlikte içerik üretmek ve keşfetmek için geldikleri özel bir yere dönüştü. Yemek meraklılarından kitapseverlere, eğitimcilerden ailelere, yeni müzisyenlere kadar herkesi kapsayan, böylesine çeşitli ve büyüyen bir topluluğa ev sahipliği yapmak bizim için gerçekten bir onur. TikTok’taki işletmelerin sayısı her geçen gün artıyor Eğlencenin yanı sıra TikTok, işletmeler için de bir cazibe merkezi haline gelmiş durumda. TikTok Türkiye’deki işletmelerin sayısı 10.500’ü aştı. Ancak en çarpıcı rakam, popüler platformu kullanan KOBİ’lerin sayısı.

Resmi rakamlara göre Türkiye’deki toplam istihdamın yaklaşık yüzde 78’ini KOBİ’ler sağlıyor. KOBİ’ler platformdaki işletmelerinse yaklaşık yüzde 96’sını oluşturuyor. Buna ek olarak, Türkiye’deki 500.000’den fazla işletme ve girişimci, TikTok videolarını kolayca reklama dönüştürmeye olanak tanıyan reklam verme özelliğini de kullanıyor. Türkiye’deki işletmeleri dünyaya duyurmaktan gurur duyuyoruz.”

Bu konuda firma tarafından bazı örnekler de verildi: “Türkiye’deki işletmeleri dünyaya duyurmaktan gurur duyuyoruz. Örneğin platform, uluslararası arenada sesini duyurmak ve aynı zamanda Türkiye’deki yerel topluluklarla etkileşim kurmak için Getir ile yakın bir şekilde çalışıyor. Platform ayrıca Codeway, HubX, 7Apps, Pixery, SuperApps ve Appnation gibi önemli Türk teknoloji ihracatçılarıyla birlikte çalışarak uluslararası bir toplulukla etkileşim kurmalarına ve Türkiye’de ve yurtdışında büyümelerine yardımcı oluyor.

Bu örnekler, Türkiye genelinde TikTok aracılığıyla topluluklar oluşturan ve ekonomik fırsatlar yaratan birçok işletmeden sadece birkaçı. TikTok, Türkiye’deki yetenekli içerik üreticilerine ev sahipliği yapıyor ve onları desteklemek ve güçlendirmek için çalışmalarına devam ediyor. Topluluğumuzun başarısı, onların yaratıcılığı ve bağlılığı sayesinde mümkün oluyor.

Platformun Türkiye’deki insanlar için günlük yaşamın bir parçası haline geldiğini görmek gerçekten gurur verici. TikTok’u önümüzdeki yıllarda eğlencenin ve ilhamın merkezi olarak tutmak için güvenlik önlemelerimizde yeni bir standart belirlemeye çalışıyoruz.

Topluluğumuz için yeni fırsatları artırmaya devam etmeye kararlıyız. Platformumuzdan keyif alarak yaratıcılığa ilham verme ve neşe yayma misyonumuzda bize yardımcı olduğunuz için her birinize derinden minnettarız.”

TikTok Türkiye açıklaması yanında bu da ilginizi çekebilir: Hyundai’den otomatik çalışan şarj robotu