Yerli otomobil modeli üzerinde çalışan Togg, CES 2023 fuarında boy gösterecek ve hatta kişilerin fuar alanın giriş kısmında bir Togg reklamı karşılayacak.
5-8 Ocak tarihleri arasında ABD’de düzenlenecek CES 2023 fuarında Togg şirketinin de bir standı olacak. Bu bilgi geçtiğimiz saatlerde resmi olarak açıklanmış ve olası duyuruları üzerinden merak uyandırmıştı. CES 2022 fuarına da katılan firma, o zaman çok dikkat çeken konsept sedan modelini karşımıza çıkartmıştı. CES 2023 için halen nasıl bir duyuru planlandığı bilinmeyen şirket, biraz önce aşağıdaki kısa paylaşımı yaptı. Bu paylaşımda gösterildiği kadarıyla CES 2023’ün giriş kısmında büyük bir Togg reklamı olacak. “<Get Togg’ether>” mottosu ile asılan reklam, dış kısımda olduğundan ciddi bir reklam yatırımı konumunda yer alıyor ve bu açıdan ses getireceğe benziyor.
Bu reklamdan dolayı kesinlikle Togg’un ne olduğunu görmek isteyen çok sayıda kişi olacaktır. Dünyanın en büyük teknoloji odaklı fuarında Togg’un SUV ve konsept sedan araçlarını sergilemesi bekleniyor, yeni bir modelin konsept olarak dahi tanıtılması ise pek olası durmuyor.
Şirket bundan önce Migros ile kurulan ortaklık ile ses getirmişti. Bu sürpriz olan iş birliği hakkında resmi olarak şunlar aktarılmıştı: “Akıllı cihazlar etrafında kullanıcı odaklı hizmetler sunarak bir teknoloji ve ekosistem sağlayıcısı olma misyonuyla yola çıkan Togg ile Türk perakende sektöründe öncü kimliğiyle pek çok ilke imza atan Migros, güçlerini birleştiriyor.
Kullanıcılara benzersiz bir deneyim sunmak için niyet mektubu imzalayan Togg ve Migros, Togg Akıllı Cihaz’da Migros mobil uygulamasının yer alması, Togg Akıllı Cihaz’a Migros siparişlerinin teslimatı gibi hizmetlerini karşılıklı olarak entegre edecek. İş birliği kapsamında yeni nesil iş modellerinin geliştirilmesi de önceliklendirilecek.
CEO’su M. Gürcan Karakaş, sektöründe her zaman yenilikleri hayata geçiren Migros ile iş birliği yapmaktan büyük mutluluk duyduklarını belirterek, şunları söylemişti: “Togg’u tamamen kullanıcı odaklı bir yaklaşımla oluşturuyoruz. Geliştirdiğiniz bir ürün gücünü kullanıcıdan almıyor ise bu ürün ve hizmet ölmeye mahkumdur.
Kullanıcıyı odağa aldığımız ve veri üzerine inşa ettiğimiz iş modelimizde yeni iş birlikleriyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşımayı hedefliyoruz. Migros ile imzaladığımız niyet mektubu ile de kullanıcılar hem Togg’un hem Migros’un hizmetlerinden yararlanabilecek. Aynı zamanda Migros ile yeni nesil iş modellerinin geliştirilmesi konusunda da birlikte çalışacağız.”