Yaklaşmakta olan somut rekabette elini güçlendirmek isteyen yerli otomobil girişimi TOGG, deneyim ve stratejiye yön verecek bir isimle anlaştı.
Yerli otomobil girişimi TOGG, araçların gösteriminin yapıldığı ilk günden itibaren bir ekosistem oluşturma odağında önemli hamleler atmaya devam ediyor. Sadece bir otomobil markası olmanın ötesine geçmek isteyen yönetim, geliştirme ekibine önemli bir ismin transfer edildiğini duyurdu. TOGG yönetimi bu kapsamda “Kullanıcı Deneyimi” ekibinin başına Thomas Junk’ı getirdi. Sektörde 15 yılı aşkın deneyimi bulunan ve Ocak 2020’den bu yana TOGG’un kullanıcı deneyimi süreçlerine katkıda bulunan Junk, şirketin kullanıcı deneyimi tasarım dili ve stratejisini oluşturacak.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
TOGG Kullanıcı Deneyimi Departmanı’na getirilen Thomas Junk kimdir?
Junk, ağırlıklı olarak Almanya ve Avrupa’da inovasyon ve yaratıcı tasarım süreçlerinin desteklenmesine yönelik projelere öncülük etmesiyle öne çıkıyor. Almanya’da doğan Thomas Junk, Trier Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Makine Mühendisliği Bölümü ile Darmstadt Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Endüstriyel ve Ürün Tasarımı Bölümü’nden mezun oldu. Endüstriyel Tasarımcı ve Makine Mühendisi olarak bir dönem gıda endüstrisi üretim makineleri alanında yoğunlaşan Junk’ın 2005 yılında Proje Lideri ve Portföy Direktörü olarak dünya çapında inovasyon ve yaratıcı tasarım süreçlerinin şekillenmesine öncülük eden IDEO’da görev aldığını görüyoruz. 2019 yılından bu yana IDEO Münih Genel Müdürlüğü görevini yürüten Junk, otomotivden sağlığa farklı sektörler için pek çok önemli projeyi hayata geçirdi. Thomas Junk, diş bakımı ve plastiklerdeki yenilikler de dahil olmak üzere bir dizi ürün patentiyle de farklı alanlardaki çalışmalarıyla dikkat çekiyor.