TP-Link önemli bir başarıya daha imza atıyor. TP-Link, IDC raporlarına göre TP-Link tam 32 çeyrek dönemdir üst üste Wi-Fi ürün sağlayıcıları sıralamasında lider durumda. Şirket 2018 yılında da alanında dünya lideri oldu.
2018 yılının son çeyreğini de lider olan kapatan TP-Link’in bu başarısının ardında ‘kaliteli ürün, uygun fiyat’ politikası yer alıyor. Şirket, dünya genelindeki 20 fabrikasında bu ürünleri üretiyor. Her bir ürün tek tek ve çok sıkı testlerden geçtikten sonra satışa sunuluyor. Bu nedenle satılan TP-Link ürünlerinin arıza oranı da son derece düşük. Standart bir evi akıllı hale getirmeyi sağlayan farklı ürünlere sahip olan TP-Link, kullanıcıların kolay kullanımlı ürünler sağlıyor. Kasa uygulaması da kullanıcılara avantaj getiriyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
TP-Link konu hakkında açıklamada bulundu
TP-Link Ülke Müdürü Ryan Yang, TP-Link’in kaliteli ürün, uygun fiyatlandırma ve geniş dağıtım ağı stratejisi ile tüm dünyada ve Türkiye’de başarı elde ettiğini belirterek, “WiFi konusunda her ihtiyaca uygun çok geniş bir ürün yelpazemiz var. Her tip tüketiciye hitap edebiliyoruz” diyor. Bu başarının ardında TP-Link’in dünya genelindeki uzman kadrosunun ve güçlü satış kanalının da önemli etkisi olduğunu belirten Yang, en yakın rakibin birkaç kat üzerinde bir oranla lider olduklarının altını da çiziyor. Dünya Wi-Fi ürünleri pazarının büyük bir bölümünü TP-Link’in karşıladığını vurgulayan Yang, “Bu bizlere ciddi bir sorumluluk da yüklüyor. Her dönem daha iyi ürünler sunmayı, kullanıcı ihtiyaçlarını daha iyi belirleyip bunlara yönelik çözümler üretmeyi, mutlu müşteri için daha iyi hizmet vermeyi ve pazar lideri olarak hep bir adım önde olmayı gerektiriyor. Sürekli bunun için çalışıyoruz” diyor.
İlginizi çekebilir
Elektrik priziyle Wi-Fi sorununa çözüm