TP-Link, daha önceden mağazalarda satış destek ekiplerinin verdiği satış desteğini Canlı Destek Hattı‘ndan sunmaya başladı.
TP-Link Türkiye Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, online alışveriş yaparken TP-Link ürünlerine ilişkin bu tarz bir desteğe ihtiyaç duyanların, web sitesindeki Canlı Destek hattından yardım alabileceğini belirtiyor.
“Daha önce mağazalarda müşteri ile direkt iletişim kurup uygun ürün seçiminde yardımcı olan kadroların eksikliğini bu yolla gidermeyi hedefliyoruz. Sorununa ya da ihtiyacına uygun ağ çözümü ne olmalı, hangi model uygun bir çözüm olur gibi konularda satış öncesi desteği vermeye başladık” diyor.
Şirketin Türkiye Müdür Yardımcısı Dinçer, “Ağ ürünleri çok çeşitli ve farklı gereksinimlere çözüm sağlayan farklı ürün grupları var. Örneğin Wi-Fi sinyallerinin evin her yerine yeterince ulaşamadığı durumlar için menzil artırıcı ürünler, powerline adaptörler ya da Mesh teknoloji ürünler çözüm olabilir.
Bu ürün gruplarından hangisinin uygun olduğunu belirleyip, daha sonra o grup içinde hangi modelin kullanıcının sorununu çözeceğini saptama için bilgi birikimi gerekiyor. Canlı Destek Hattı’nda bu konuda tüketicilere yardımcı olacağız” diyor.
TP-Link’ten herhangi bir ürün almak isteyen kullanıcılar şirketin internet sayfasından Canlı Destek Hattı’ndan yardım alabiliyor. Canlı Destek Hattı’nın haftanın her günü 09.00-24.00 saatleri arasında TP-Link internet sayfası üzerinden ulaşılabileceğini belirtelim.