TP-Link’ten Türkiye’de üretim tesisi açma planı

21 Aralık 2020 14:15

TP-Link önümüzdeki yılla ilgili hedeflerini paylaştı ve Türkiye ile ilgili bir müjdeyi de paylaştı. 2020 yılını başarılı geçiren şirket, 2021 yılında ise özellikle kurumsal ağ çözümleri alanında büyüme
hedefliyor.

Şirketin Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, önümüzdeki yıl Türkiye’de üretim tesisi açma planlarının olduğunu belirtti. Bireysel çözümlerde oturmuş bir dağıtım ve satış kanalı olduğunu söyleyen Dinçer, “2020 yılındaki yoğun talepten sonra 2021 yılında bireysel çözümlerde daha durağan bir pazar bekliyoruz. TP-Link olarak 2021 yılında da pazarı domine etmeyi sürdüreceğiz ve liderliğimizi koruyacağız. Özellikle Wi-Fi 6 ve Mesh teknolojilerine yaptığımız yatırımın sonuçlarını 2021’den itibaren almaya başlayacağız” diyor.

2021 yılına yetiştirmeyi planladıkları önemli projenin ise Türkiye’de üretim tesisi açmak olduğunu
açıklayan Dinçer, “Belli model ya da ürün gruplarını burada üretme planımız var. Bunu hayata geçirmek
için çalışmalarımız sürüyor. Üretim tesisini açınca Türkiye ofisi olarak çok daha farklı bir konuma
geleceğiz. TP-Link’in bu pazara inancı ve güveninin bir göstergesi ve de Türkiye ofisinin 10 yıllık
başarısının belgesi olacak” diyor. Üretim tesisi konusunda çok heyecanlı olduklarını belirten Dinçer, en geç 2022 yılında bu projenin hayata geçmiş olmasını hedeflediklerini açıklıyor.

TP-Link koronavirüs salgınına rağmen büyümesini sürdürdü

Tüm dünyada ve Türkiye’de zor bir yılı geride bıraktıklarını söyleyen TP-Link Ülke Müdür Yardımcısı
Ali Dinçer, “Dünyayı etkisi altına alan Covid-19 salgını nedeniyle her sektör, her firma yılbaşındaki
projeksiyonlarını değiştirmek zorunda kaldı. Yılı daha iyi geçiren sektörler de oldu; bunlardan biri de bizim içinde bulunduğumuz sektördü” diyor. Salgın nedeniyle uzaktan eğitim ve evden çalışmanın
evlerde güçlü, her yerden erişilen, stabil bir internet bağlantısını daha önemli hale getirdiğini vurgulayan Dinçer, “Özellikle belli ürün gruplarına aniden ve çok yüksek talep oluştu. TP-Link’in dünya çapında büyük üretici olması sonucunda bu talebe hızlıca cevap verebildik. İthalatta, özellikle taşıma açısından sorunlar, maliyet yükseklikleri olmasına rağmen bunları karşıladık ve hızlıca çok adette ürünü tüketicilere ulaştırdık. Zor ama başarılı bir yıl geçirdik” diyor.

İlginizi Çekebilir

Apple’ın en yeni modeli ile tanışın

Paylaş