Satışlarında ilk haftalarını geride bırakan Hyundai Bayon, gördüğü inanılmaz ilgi sonrasında şimdiden satış noktalarını hareketlendirmiş durumda.
Hyundai’nin İzmit’teki fabrikasında üretim bandına çıkarttığı üçüncü modeli olan Bayon, içerisine bulunduğu segment gereği de Türkiye operasyonu için bir ilk niteliğinde. Yıllık 230.000 kapasiteli fabrika için 50 milyon eurodan fazla ek yatırımla devreye alınan model, teknik yapısı kadar fiyatlarıyla da Türkiye’deki ekonomik şartların merkezine konumlandırılmış durumda. 40’tan fazla dünya ülkesine sadece Türkiye’den ihraç edilen Hyundai Bayon için satış macerası ilk haftalarını geride bırakırken, bayilerle yaptığımız özel görüşmeler, kullanıcı tarafında yoğun bir ilginin olduğunu ortaya koyuyor. Yetkililer, versiyon çeşitliliğinin şu aşamada az tutulduğunu ve gelen kısıtlı stokların da hemen tükendiğini ifade ediyor.
201.900 TL’lik başlangıç fiyatıyla pazara giriş yapan Bayon’u Türkiye’deki kullanıcılar için cazip kılan birkaç kilit nokta var. 411 litrelik bagaj hacmi başta olmak üzere kullanışlılık odağında şekillenen donanımlar, Hyundai Assan Genel Müdürü Farklı Murat Berkel’in de ifade ettiği gibi Bayon’u hem Türk aile yapısına uyumlu hem de gençlerin dikkatini çekebilecek bir model haline getiriyor. Kitlenin bu kadar kapsamlı olarak belirlenmesi de bugün masada görünen ani talebin şaşırtıcı olmadığını gösteriyor.
i30 Fastback N performans ailesine katıldı