Twitch, yeni altyapı ile yayıncılara düzenli ve sabit reklam geliri sunuyor

25 Ocak 2022 20:11

Dünyanın en büyük canlı yayın platformlarından Twitch, yeni altyapı ile yayıncılara düzenli reklam geliri sunuyor.

Twitch platformu gittikçe büyüyor. Bu büyüme hem izleyici hem de yayıncı tabanında kendisini gösteriyor. Sürekli olarak iki tarafı da memnun edecek adımlar atmaya çalışan firma, bu sefer spesifik olarak yayıncılara odaklanıyor. Başlayan bir pilot program kapsamında Amazon’un sahibi olduğu dev isim, yayıncılara düzenli reklam geliri vermeyi hedefliyor. “Yayıncılar ya da içerik üreticiler için düzenli gelirin ne kadar önemli olduğunu iyi biliyoruz” diyen şirket, yeni sistemi düzenli yayın ve reklam gösterimi üzerine kuruyor.

Şimdilik herkese açık olmayan bu sistemde, her yayıncıya özel olarak ayarlanacak farklı teklifler sunulacak. Resmi sayfada gösterilen en alt teklifte aylık 40 saat yayın yapılması ve her saat minimum 2 dakikalık reklam gösterilmesi isteniyor. Bunu tamamlayan yayıncıya otomatik olarak 500 dolar ödeme yapılıyor.

Süreçte bazı Twitch yayıncılarına ayrıca aylık 800 dolar ve 1.000 dolarlık teklifler de sunulacak gibi görünüyor ancak yukarıda da dediğimiz gibi süreç her yayıncı için aynı olmayacak.

Bu sisteme ek olarak normal reklam gelirlerini de alacak olan yayıncılar, abonelik ücretleriyle beraber süreci daha sürdürülebilir hale getirebilecek. Tüm süreci özel bir arayüz üzerinden görsel olarak gösterecek ve hak edilen sabit geliri açık olarak yayıncıya bildirecek Twitch, biliyorsunuz Türkiye’de de milyon dolarlık bir ekonomi yaratıyor. Bu yeni altyapının Türkiye’de aktif edilip edilmeyeceği ise şimdilik bilinmiyor.

İlginizi Çekebilir: Gündemden düşmeyen insansı robot Ameca

Paylaş