Twitter, “görüntüleme sayısı” özelliğini devreye almaya başladı

22 Aralık 2022 09:18

Twitter platformunu tam 44 milyar dolara satın alan Elon Musk, platforma yeni özellikler getirmeyi sürdürüyor.

Twitter’ın CEO’su konumunda bulunan Elon Musk, 9 Aralık tarihinde şu an 122 milyondan fazla takipçiye sahip hesabı üzerinden şu açıklamayı yapmıştı: “Tweet’ler, tıpkı videolar gibi birkaç hafta içinde görüntülenme sayısını gösterecek. Twitter, insanların düşündüğünden çok daha canlı.” Musk bu konuda sözünde durdu, bugün itibarıyla direkt olarak Tweet’lerin altında “görüntüleme sayısı” görünmeye başladı. Bu mantıklı bir özellik çünkü kişiler bu sayede Tweet’lerinin ne kadar etkileşim aldığını ana sayfalarından ayrılmadan rahatlıkla görebilecek. Görüntüleme sayısını ilk aşamada sadece Tweet’i atan kişiye gösterecek olan platform, kesin değil ancak bunu ileride değiştirebilir ve sayıları herkese açabilir.

Twitter, geçtiğimiz günlerde de yeni özellikler karşımıza çıkardı. Firma ilk olarak sarı onay rozetine sahip markaların profil fotoğraflarını kare hale getirdi. Şu an kişilerin profil fotoğrafları yuvarlak, onaylı şirketlerin / markaların hesapları ise kare profil fotoğrafları kullanıyor. Bu sayede sarı onay rozetli hesapların daha rahat fark edilmesini hedefleyen firma, geçtiğimiz günlerde “Blue for Business” adımını da attı.

Blue for Business” şirketlerin markalarıyla kimin bağlantılı olduğunu göstermesini sağlıyor. Bu sayede bir hesap, Twitter’da bulunan “kilit” çalışanlarını rahatlıkla gözler önüne serebiliyor. Hepsine ek olarak devlet kurumları için hazırlanan “gri” renkli onay rozeti de sonunda resmi olarak kullanıma çıkmaya başlamış durumda.

Elon Musk ve Twitter gelişmeleri yanında bu da ilginizi çekebilir: Sony’den yeni PS5 oyun kumandası

Paylaş