reklamı kapat

POPÜLER

Twitter “Promosyonlu Hesapları” mobile getiriyor

Yılın son günlerinde özellikle reklam politikasındaki düzenlemeleriyle dikkat çeken Twitter’dan bir yenilik haberi de mobil cephesinden geldi. Yayınlanan açıklama ile promosyonlu hesapları mobil sürüme entegre edeceğini bildiren mikro blog, reklamverenlerin daha fazla kişiye ulaşmalarını kolaylaştırmak istiyor.

Dünya çapındaki milyonlarca kullanıcısıyla pazarlama adına önemli bir kitleye sahip Twitter reklam konusunda adeta atağa geçti. Zira kısa süre önce kişilerin ziyaret ettiği sitelere göre özel reklam yayınlayacağını açıklayan firma, daha sonra yeni reklam algoritması “genişletilmiş eşleşme”yi duyurdu. Reklamverenlerin ürünlerine dair doğru müşteri potansiyeline ulaşmalarını kolaylaştırarak tanıtım çalışmalarının daha verimli hale getirilmesine katkı sağlayan platform, şirketlerin ihtiyaçlarına cevap vermeyi başarıyor.

Şimdi ise masaüstünde “Kimi Takip Etmeli?” başlığıyla “Gündem” konularının üzerinde karşılaştığımız promosyonlu hesapları mobil arayüzüne aktaran yetkililer, akıllı telefon ve tablet kullanıcılarının ana akış ekranlarında bu profillere yer verecek. Böylelikle reklamların geniş kitlelere ulaştırılması sağlanacak. 2010 yılından bu yana devam eden testlerin beklentileri karşıladığını ifade eden gelir departmanı sorumlusu Tarun Jain, yatırımların karşılık bulması adına çalışmaların sürdüğünü belirtiyor.