reklamı kapat

POPÜLER

Twitter LOG Tasarım

Twitter, ücretli “Blue” abonelerinin karakter limitini 10 bin’e çekti

Elon Musk’ın Twitter’ı yeni adımlara devam ediyor. Artık Twitter Blue aboneleri platformda çok daha uzun yazılar yazabiliyor.

Elon Musk, geçtiğimiz yılın sonunda Twitter’dan gelen bir soruya verdiği “evet” cevabı ile platformdaki karakter limitinin 280’den 4.000’e çıkacağını duyurmuştu. Şirket CEO’su bu uzun zamandır aklında olan yeni altyapı sayesinde uzun açıklamalar için telefonlardaki notlar uygulamasından alınan ekran görüntülerinin kullanılmasını istemiyordu. Herkes Musk’ın burada kalacağını düşündü ancak böyle olmadı. Bugün itibarıyla Twitter Blue abonelerinin karakter limiti 10.000’e kadar taşındı. Bu konuda firmadan gelen açıklama şöyle oldu: “Twitter’da yazma ve okuma deneyiminde iyileştirmeler yapıyoruz! Bugünden itibaren Twitter artık kalın ve italik metin biçimlendirmesiyle birlikte 10.000 karakter uzunluğuna kadar Tweet’leri destekliyor. Bu yeni özelliklere erişmek için Twitter Blue’ya kaydolun ve doğrudan Twitter üzerinden gelir elde etmek için hesabınızda Abonelikleri etkinleştirmek üzere başvurun. Bugün başvurmak için ayarlardan “Para Kazanma” seçeneğine dokunun.” Burada bahsi geçen “Abonelikler” sistemi hakkındaki detaylı bilgilere buradaki haberimizden ulaşabilirsiniz. Yaklaşık 2 bin kelimeye denk gelen 10.000 karakter ile odak noktasını birçok kişi için değiştirecek olan platform, yine de ağırlıklı olarak kısa paylaşımların merkezde olduğu bir yer olmayı sürdürecek.

Bundan önce de Twitter’ın 8.000’den 1.500’e indiği açıklanmıştı. Elon Musk tarafından tam 44 milyar dolara satın alınmadan önce 8 bin kadar çalışanı olan şirket, artık 1.500 kişi tarafından işler tutuluyor. “Batıyordu” gerekçesiyle inanılmaz oranda ufaltılan platform, bu yüzden sık sık sorunlar yaşatıyor, birçok problem aylardır çözülmüyor. Twitter Spaces merkezli yapılan röportaj kapsamında işler istendiği gibi yolunda giderse bu çeyrekte pozitif nakit akışına ulaşabileceklerini belirten CEO Elon Musk, Twitter’ı satın aldıktan sonraki “garip” adımlarıyla birçok reklam vereni elinden kaçırmıştı. Bu konuda yöneltilen bir soruya cevap veren Musk, platformu terk eden reklam verenlerin çoğunun geri döndüğünü söyledi.

Twitter gelişmeleri yanında bu da ilginizi çekebilir: Asus imzalı katlanabilir ekranlı ilk dizüstü modeli ile tanışın