reklamı kapat

POPÜLER

Twitter

Twitter, yeni alışveriş özelliği Product Drops için pilot uygulamaya başladı

Sosyal medyanın haber alma merkezi konumundaki Twitter, yeni alışveriş özelliği Product Drops’un pilot uygulamasını duyurdu.

Platformun gelir kanallarını artırmak isteyen Twitter, bu konuda alışveriş tarafına da odaklanıyor. Bu bağlamda “Product Drops” isimli bir deneme de yapılıyor. Bu konuda firma detaylı olarak şunları aktarıyor: “İnsanlar her gün ürünler ve ürün indirimleri hakkında konuşmak için Twitter’a geliyor. Product Drops, alışveriş yapanların kendileri için en önemli olan lansmanlardan haberdar olmalarını sağlayacak ve markalara, alışveriş yapanların büyük ürün anlarında ilgisini çekmenin yepyeni bir yolunu sunacak. Product Drops, satıcıların bir sonraki en büyük lansmanını yapmalarına ve yerel olarak Twitter’da daha fazla ürün ayrıntısı göstermelerine olanak tanıyan en yeni Twitter alışveriş özelliği. Ve – bu, indirimleri kaçıran müşteriler için büyük bir özellik – çünkü bu özellik, alışveriş yapanların doğrudan Twitter’da yaklaşan indirimler için hatırlatıcılar ayarlamasına olanak tanıyor.”

Twitter’a göre Product Drop’ları özel kılan şeylerden biri şu: “Ticaret yapanlar Product Drop’ları kullandığında, Tweet Beğenilebilir, RT’lenebilir, QTed’lenebilir, DM veya metin yoluyla paylaşılabilir ve bir standart gibi Yer İşareti Eklenebilir. Tweet ve ek güçlendirme için tanıtılabilir. Bu, onu alışveriş yapanlar ve – ticaret yapanlar için – büyük ürün anlarında daha fazla etkileşim ve farkındalık yaratma potansiyeline sahip kılacak. Artık Twitter’da alışveriş yapanlar, zaman çizelgesindeki düşüşleri keşfetme ve aynı yerden satın alma için net bir yola sahip olma yetkisine sahip olabilecek.”

Twitter, Product Drop’ları @Dior ve @unionlosangeles ‘in de dahil olduğu seçkin iş ortaklarıyla test ediyor. Christian Dior Couture’un Sosyal Medya Yöneticisi Sijie Chen, yeni özellik hakkında şunları söylüyor: “Twitter, moda severlerin, markaların sunduğu en yeni ürünleri keşfetmesine olanak tanıyan bir platform. Platformdaki yeni ve heyecan verici bir girişim olan Product Drops ile Dior, ABD pazarındaki bağlantılarını hayran oldukları kreasyonlar etrafında yeni kitlelere genişletebilecek.”

Twitter’ın Ürün Müdürü Justin Hoang ise şunları aktarıyor: “Twitter Alışveriş ailesini genişletirken ve Product Drops gibi yeni özellikleri test ederken, önceliğimiz ticaret yapanlara alışveriş yapanlarla bulundukları yerde buluşmalarına yardımcı olan yeni araçlar sağlamak oldu. Alışveriş yapanların Twitter’da olduğunu biliyoruz, bu nedenle satıcıların etkileşim kurmak için profilde (Shop Spotlight ve Twitter Mağazaları gibi) veya zaman çizelgesinde bu yeni özelliğimiz gibi alışveriş özelliklerimizden nasıl yararlandıklarını görmekten heyecan duyuyoruz.”

Twitter’a göre Product Drops ile, bir satıcı yaklaşan bir lansman hakkında Tweet gönderdiğinde, Tweet’in altında bir “Bana Hatırlat” düğmesi görülecek. Tek dokunuşla Drop’un hatırlatılmasını talep edilebilecek. Lansman gününde, bildirimler sekmesinde, düşüşten 15 dakika önce ve düşüş anında bir uygulama içi bildirim alınabilecek, böylece satıcının web sitesinde ilk alışveriş yapanlardan biri olunabilecek ve diğer alışverişçileri geride bırakılabilecek. Bildirime tıklandığında, ürünü satıcının web sitesinde satın almak için bir “Web sitesinde alışveriş yapın” düğmesi görülecek.

Özellik şu an yalnızca ABD’de bulunan iOS cihazlarda yer alıyor. Ancak ileride daha geniş çaplı bir çıkış da yapılabilir.

Twitter ve TweetDeck gelişmeleri yanında bu da ilginizi çekebilir: Asus imzalı katlanabilir ekranlı ilk dizüstü modeli ile tanışın

İLGİLİ HABERLER