Reklamverenlerin potansiyel müşterilerine ulaşmasını kolaylaştıran yenilik doğru kitleye hitap edilmesi açısından büyük önem taşıyor. Sosyal ağ üzerinde reklam vermek isteyen firmaların gerekli tarayıcı dosyalarını (cookies) -Adara, AdRoll, BlueKai, Chango, DataXu, Dstillery, Lotame, Quantcast, ValueClick ve [x+1] gibi- reklam ortaklarına göndermeleri gerekiyor. Daha sonra kişilerin tarayıcı bilgilerine göre ziyaret ettiği siteleri ayıklayan Twitter, ilgili şirketin promosyonlu içeriklerini ana akış ekranında gösteriyor. Böylelikle yayıncılar ürünleri için mikro blog’a verdikleri reklamın doğru insanlara gösterildiğinin garantisini alıp, kullanıcı odaklı pazarlama gücünü artırabiliyorlar. “Ayarlar > Gizlilik > Promosyonlu İçerik” kutucuğunu işaretleyenler düzenlemeden faydalanabilecek. Fakat bunun yanı sıra “Beni İzleme / Do Not Track” özelliğinin de devre dışı bırakılması gerektiğini ekleyelim.