Samsung Electronics Türkiye müşteri deneyiminde önemli bir başarıya imza attı. Şirket uluslarası bir yarışmada üç ödülün sahibi oldu.
Uluslararası Müşteri Deneyimi 2022’de biri altın olmak üzere 3 ödüle birden layık görülen şirket, ‘Müşteri Deneyiminde En İyi İnovasyon’ kategorisinde altın, ‘En İyi Müşteri Merkezli Kültür’ ve ‘Her Şeyin Kalbinde Müşteri’ kategorilerinde ise gümüş ödül almaya hak kazandı. Samsung Türkiye tarafından geliştirilen Deep-Dive Eco Repair projesi, müşterilere hem ekonomik hem de çevre dostu tamir fırsatları vadediyor.
Samsung Electronics Türkiye Müşteri Hizmetleri Direktörü Erbil Topgül, şunları söyledi:
”Samsung Electronics Türkiye olarak, tüm çalışmalarımızı müşteri memnuniyetini odağımıza alarak, ‘uçtan uca en iyi deneyim’ felsefesiyle sürdürüyoruz. Amacımız, müşterilerimizle temas kurduğumuz tüm kanallarda onlara en iyi deneyimi yaşatmak. Uluslararası çapta takdir gören bu projelerimizin ortaya çıkmasında en büyük rol, bütüncül bir bakış açısı, benzeriz bir takım ruhu, yüksek aidiyet ve sorumluluk duygusuyla hareket eden ekip arkadaşlarımızdır. Bu yolculukta bizlerle olan tüm çalışma arkadaşlarıma ve iş ortaklarımıza teşekkür ediyorum. Bu değerli ekibin katkısıyla müşterilerimiz için en iyi hizmeti sunmaya devam edeceğiz.”
Awards International tarafından düzenlenen ‘International Customer Experience Awards 2022’de bu yıl 42 farklı ülkeden, 101 önemli şirket yer aldı. 25 farklı kategoride toplam 240 proje başvurusunun gerçekleştiği yarışmada, müşteri deneyiminin öne çıktığı dünya çapındaki projeler jüri tarafından değerlendirilerek, ödüllendirildi.