vivo‘nun, Türkiye’deki marka elçisi ünlü şarkıcı ve oyuncu Murat Boz oldu. Murat Boz ve vivo birlikte uzun soluklu yeni bir yolculuğa başlıyor. Bu yolculukta, Murat Boz’un kamera karşısına geçtiği ilk kampanya, vivo’nun yeni V29 serisi için hayata geçirdiği ”Hayat Kutlamaya Değer” kampanyası oldu.
vivo ile çalışmaktan duyduğu mutluluğu dile getiren Murat Boz, ”Dünyada beğeniyle takip edilen, sunduğu her teknolojiyle insanların hayatına
dokunan, akıllı telefon sektörünün yenilikçi markası vivo ile iş birliği yapmaktan büyük mutluluk duyuyorum. V29 gibi şık tasarıma ve güçlü özelliklere sahip bir telefon serisinin reklam yüzü olarak onun ”Star Işığını” yansıtacak olmak heyecan verici. “Hayat Kutlamaya Değer” sloganıyla insanlara hayatın güzelliklerini hatırlattığımız, geleceğe dair umut verdiğimiz kampanyamız, önümüzdeki aylarda farklı sürprizlerle devam edecek” diye konuştu.
vivo, V29 serisindeki bütçe dostu V29 ve V29 Lite modelleri ile Türkiye’de kullanıcılara orta segmentte amiral gemisi telefon özelliklerine sahip olma şansı sunuyor. Şirket V29 serisinde bir ilke imza atarak orta segment telefonlara kavisli ekranı getiriyor. Kavisli ekranıyla dikkat çeken V29 Lite, güçlü kamera özellikleri ile de göze çarpıyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
vivo güncelleme konusunda da kullanıcıları mutlu ediyor
Şirket ayrıca Türkiye’de bir ilke imza attığı Android güncelleme taahhüttünü Y36, Y35, Y22s ve V25 modellerinden sonra V29 Lite modelinde de sürdürüyor. Bunun yanı sıra üç yıla kadar Android Güvenlik Güncelleme garantisi de V29 Lite modelinde kullanıcılarla buluşuyor. Bu arada vivo’nun katlanabilir ekranlı telefonu hakkındaki detaylı incelemeyi buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.