Vodafone Türkiye, Dijital Dönüşüm projesi kapsamındaki en büyük atılımını yine Vodafone Arena için gerçekleştirdi. Mağazalarını dijital bir anlayışla yeniden tasarlayan şirket, son olarak en dijital mağazasını Türkiye’nin ilk akıllı stadyumu Vodafone Arena’da açtı. Vodafone Arena Akıllı Stat mağazası için toplam 1 milyon TL’lik yatırım yapıldı.
Vodafone Arena Akıllı Stat mağazasının tasarım konsepti, Vodafone Grubu ile Vodafone Türkiye ekiplerinin ortak çalışmaları sonucunda belirlendi. Mağaza için özel olarak hazırlanan vitrin ekranları, duvar video uygulamaları, LED teknolojileri, müzik ve oyun uygulaması ve dev kulaklık, ziyaretçilere çok özel deneyimler yaşatıyor. Mağaza ziyaretçilerini girişte karşılayan Çok Satanlar Masası ile son teknolojik cihazları deneyimleme imkanı sunulurken, masanın tavan tasarımı da stat atmosferinin en etkili şekilde yansıtılmasını sağlıyor.
Ziyaretçilerine en hızlı 4.5G deneyimini yaşatan mağazada, farklı ölçüleriyle dikkat çeken bir Vodafone SüperNet Alanı ve müşteri deneyimini zenginleştiren bir Vodafone Red İnteraktif Deneyim Alanı da bulunuyor. Beşiktaşlı taraftarlar için özel sürprizlerin de düşünüldüğü mağazada, Taraftar Fotoğraf Alanı’nda ücretsiz olarak dijital yeşil ekranlı hatıra fotoğrafı çektirme, KaraKartal Taraftar Alanı’nda ise stat atmosferini yakından deneyimleme imkanı sunuluyor.
Toplam 200 metrekare satış alanıyla Vodafone’un Türkiye’deki en büyük mağazası olma özelliğini taşıyan mağazada toplamda 45 metrekarelik LED ekran kullanımı bulunuyor. Mağazanın girişinde bulunan LED duvar uygulamasında ise Beşiktaş’ın 34 yıllık emektar malzemecisi Süreyya Soner kendi sesiyle ziyaretçileri karşılıyor.