“ABONELERİMİZE GERÇEK ANLAMDA DEĞER YARATAN HİZMET”
Cep Fly tanıtım toplantısında konuşma yapan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “2009 yılında uygulamaya aldığımız stratejik programımızda müşterilerimizin günlük hayatlarını kolaylaştıran ve zenginleştiren güvenilir iletişim ortağı olma misyonunu üstlendik. Vodafone’un iş modeli, sektörlerinde uzman kurumlarla yapılan iş birliği ile sinerji yaratarak, topluma ve tüketicilere değer yaratan, ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunmayı içeriyor. Vodafone ve Pegasus; uzmanlaşma, yenilikçilik, dinamizm, sektörlerine getirdikleri öncülükler gibi birçok ortak noktası olan iki marka. Bu benzerliklerin yarattığı sinerji ile hazırladığımız Cep Fly ile Türkiye’de bir ilke imza atıyoruz. Operatör ve hava yolu iş birliği ile ortaya çıkan ve içerisinde tarife ve uçuş kampanyasını içeren bu program ile abonelerimize gerçek anlamda değer katan bir hizmet sunmanın mutluluğunu yaşıyoruz.”
“VODAFONE İLE İŞ BİRLİĞİ YAPMAKTAN HEYECAN DUYUYORUZ”
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray’ın yanı sıra toplantıda bulunan Pegasus Hava Yolları Yönetim Kurulu Başkanı Ali Sabancı ise şöyle konuştu: “Pegasus’u uçmayı kolaylaştıran genç, dinamik, modern, güvenilir ve Türkiye’nin tek düşük maliyetli ‘lowcost’ modeli sunan bir hava yolu şirketi olarak tanımladık. Biz her an kampanyalar üreten bir hava yolu şirketiyiz, bu sayede sektördeki dinamikleri değiştirdik. Yurt içinde 18, yurt dışında 16 destinasyona kaliteli uçuşu, ekonomik fiyata sunarak, uçak seyahatinin bir lüks olmadığını tüm Türkiye’ye gösterdik. 2015’e kadar filomuza katılacak 40 yeni nesil Boeing 737-800 uçak için yaptığımız 3.2 milyar dolarlık yatırımla Türkiye’nin en genç filosuna sahibiz. Bu marka anlayışı ile misafirlerimize fayda sağlayan ve Pegasus dinamizmi ile örtüşen iş birlikleri gerçekleştiriyoruz. Bankacılık ve akaryakıt sektörlerinde hayata geçirdiğimiz iş birliklerinden sonra GSM operatörü alanında da, bizim gibi konusunda dinamik bir marka olan Vodafone ile iş birliği yapmaktan heyecan duyuyoruz. Misafirlerimizin temel ihtiyaçları arasında yer alan iletişim ihtiyaçlarını, uçuş ihtiyaçları ile birleştirerek yarattığımız bu misafir odaklı programın uzun dönemli ve verimli olacağına inanıyorum.”