Vodafone, Babalar Günü için hazırladığı reklam filminde yüksek kalitede ses deneyimi sunan HD Ses Teknolojisi VoLTE’yi tanıtıyor.
Eskişehirspor’a gönül veren bir baba ile oğlunun hikâyesinin işlendiği filmde, Bando Es Es’in Şefi Ali Ulusoy ve Eskişehirsporlu taraftarlar da rol alıyor. “Kalbi Sevdikleri İçin Atanlara” temalı reklam filmi Y&R Team Red imzası taşıyor.
Vodafone’un Babalar Günü reklam filminde, Eskişehirspor’a gönül veren bir baba ile oğlunun hikâyesi işleniyor. Bando Es Es’in Şefi Ali Ulusoy ve Eskişehirsporlu taraftarların da rol aldığı reklam filmi, Y&R Team Red imzası taşıyor. “Kalbi Sevdikleri İçin Atanlara” temalı reklam filminin yönetmen koltuğunda Walky Talky otururken, prodüksiyon sürecini ise Octopus üstleniyor.
Vodafone Babalar Günü reklam filminin çekimleri için toplam 75 kişilik bir ekip çalıştı. Eskişehir Taraftarlar Birliği’nin de desteğiyle çekim günü stadyumda 700 kişilik taraftar topluluğu bir araya geldi. Film için 15 gün ön hazırlık gerçekleştirildi. Yeni Eskişehir Stadyumu, Adalar Bölgesi ve çevresi dahil 4 farklı lokasyonda gerçekleştirilen çekimler 2 günde tamamlandı.
Engin Aksoy: “4.5G’deki lider kapsama gücümüzün yanı sıra HD Ses Teknolojisini de sunuyoruz”
Vodafone SüperNet 4.5G ile Türkiye’nin en iyi ses deneyimine sahip olduklarını belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları söyledi:
“Vodafone Türkiye olarak, teknolojiyi insan için kullanmayı ve 4.5G’deki geniş kapsama gücümüzle Türkiye’de her yerde herkesin hayatını kolaylaştırmayı hedefliyoruz. Abonelerimize 4.5G’deki lider kapsama gücümüzün yanı sıra en geniş HD Ses kapsamamız ile yüksek kalitede ses deneyimini de sunuyoruz. Sevdikleriniz Türkiye’nin neresinde olursa olsun, yüksek ses kalitesi ile yanınızdalarmış gibi iletişim kurma imkânı sağlıyoruz. Vodafone olarak, HD Ses Teknolojisi ile tüketicilere en iyi ses deneyimini sunmaya ve aynı zamanda 4.5G teknolojisini herkes için erişilebilir kılmaya devam edeceğiz.”