Marka ve kullanıcı tarafı için karşılıklı fayda sağlaması beklenen sistem, Volkswagen modellerini daha cazip hale getirebilir.
“ID” modelleriyle birlikte elektrikli otomobil pazarında liderlik hedefleyen Volkswagen, bu hedefini çok da uzağa işaretlemiş değil. Kısa sürede üretim kapasitesini artıracak adımlar atarak fabrika dönüşümlerini de tamamlayan marka, 2021 yılının sonunda 1 milyon elektrikli otomobil satma amacında. 2025 yılı ise Wolfsburg merkezli üreticinin pazar lideri olmayı hedeflediği tarih olarak öne çıkıyor. Bu kapsamda ID.3 ve ID.4 modellerini kullanıcılarla buluşturmaya başlayan Volkswagen, elektrik gücüyle birlikte teknoloji alanında da yepyeni bir döneme giriyor. Araçları belirli periyodik aralıklarla uzaktan güncellemelerle (internet üzerinden) desteklecek olan markanın buna paralel olarak yeni hizmetlerini de listelerde göreceğiz. Bu hizmetlerden birisi içinse pilot program başlıyor.
ID ailesiyle birlikte araçlara internet üzerinden erişim konusunda önemli bir döneme girecek olan Volkswagen’in, kullanıcı ihtiyaçlarını dinleyerek “kullandıkça öde” olarak nitelendirebileceğimiz ekstra özellikleri araçlara yükleyeceğini görüyoruz. marka CEO’su Ralf Brandstätter’ib bu sistemi marka için ciddi bir gelir kaynağı potansiyeli olarak değerlendirmesi de çalışmaların ne denli ciddi olduğunu gösteriyor. Açıklanan ilk detaylara baktığımızda üyelik odaklı özellik sisteminin bu yıl içerisinde 6 farklı Alman şehrinde denenmeye başlanacağını görüyoruz.