Volkswagen yeni logosunu tanıttı; yeni döneme merhaba deyin!
Alman otomobil devi Volkswagen, 2019 Frankfurt Otomobil Fuarı kapsamında sürpriz bir dönüşüm gerçekleştirdi. Firma yeni logosunu tanıttı.
Dünyanın en büyük otomobil firmalarından Volkswagen, geleceğe hazırlık için logosunu yeniledi. Hali hazırda kullanılan logonunun çok daha sade ve modern versiyonu olan yeni logo, temel olarak yine aynı “VW” harfleri üstüne kuruluyor. Burada ufak ancak etkisi büyük bir dokunuş yapan firma, yeni logonun önümüzdeki yıl dünya geneline yayılacağını aktarıyor. Yeni logosunda üç boyutlu yapıyı bırakan ve bir bakıma Apple’ın iOS 6’dan iOS 7’ye geçişini akıllara getiren dev isim, yeni logosunu ilk olarak elektrikli otomobillerinde kullanıyor. Yeni logoyu temelde koyu mavi üstüne beyaz renkte ikonik “VW” şekliyle kuran Volkswagen, bu dönüşüm ile şu an kullanıcılardan iyi geri dönüşler alıyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Volkswagen, 2019 Frankfurt Otomobil Fuarı’nda ID.3 elektriklisi ile boy gösteriyor
Teknik olarak dikkat çeken otomobil hatırlamak adına üç farklı versiyon halinde geliyor. İlk versiyon 45 kWh pil üstüne kuruluyor ve 329 km menzil sunuyor. Diğer versiyonda 58 kWh pil yer alıyor ve 421 km menzil getiriyor. En üstteki versiyon ise 77 kWh piliyle tam 550 km menzil sunuyor. Bu üç versiyonda da ortak olarak 100 kW şarj desteği yer alıyor. Bu sayede destekli istasyonlarda araçların sadece 30 dakika içerisinde tam 289 km yol yapacak kadar enerji depolayabildiği aktarılıyor. Bu gerçekten büyük heyecan yaratıyor.