Alandaki liderliğini sürdüren WhatsApp, işletmelerle aranızdaki işleri hızlandıracak birkaç yeni özellikler tanıttı.
Bu konuda, “Bugün Mumbai’deki küresel Sohbetler etkinliğimizde, bir WhatsApp sohbetinde işletmelerle aranızdaki işleri hızlandıracak birkaç yeni özelliği tanıtıyoruz.” açıklamasını yapan WhatsApp, geliştirdiği yenilikler hakkında şunları aktardı: “Akışlar ile Daha Hızlı Sohbet Deneyimleri. İşletmelerin sohbetinizden ayrılmadan koltuk numaranızı seçme, yemek sipariş etme veya randevu alma gibi daha fazla deneyim sağlayabilmesi için Akışları kullanıma sunuyoruz. Akışlar sayesinde işletmeler farklı ihtiyaçları karşılayan zengin menüler ve özelleştirilebilir formlar sunabilecek. Akışları önümüzdeki haftalarda WhatsApp Business Platformunu kullanarak dünyanın dört her yerindeki işletmelerin kullanımına açacağız. Ödeme Hizmetinizi Seçme. Alışverişleri doğrudan sohbette tamamlamayı kolaylaştırıyoruz. Bugünden itibaren, Hindistan’daki kullanıcılar desteklenen tüm UPI uygulamalarından, banka ve kredi kartlarından ve diğer seçeneklerden tercih ettikleri yöntemle sepetlerine ürün ekleyebilir ve ödeme gönderebilir. Ödeme yapmayı bir mesaj göndermek kadar basitleştirmek için ortaklık kurduğumuz Razorpay ve PayU ile birlikte çalışmaktan heyecan duyuyoruz.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
WhatsApp’ta Meta Verified Abonesi İşletmeler. Doğru işletmeyle sohbet ettiğinizden emin olmanıza yardımcı olmak için işletmelere Meta tarafından doğrulanma imkanı tanıyoruz. Meta Verified abonesi olmak isteyen işletmeler, gerçek bir işletme olduklarını Meta’ya kanıtlar ve karşılığında doğrulanmış rozeti, ileri seviye hesap desteği ve kimlik taklidi koruması alır. Kaydolmayı düşünen işletmeler için, Meta Verified’ın bir web araması yoluyla kolayca keşfedilebilen özel bir WhatsApp sayfası oluşturma ve birden fazla çalışanın müşterilere yanıt verebilmesi için çoklu cihaz desteği dahil olmak üzere ek premium özelliklerle geleceğini de hatırlatalım.
Meta Verified’ı yakında WhatsApp Business uygulamasını kullanan küçük işletmelerle test etmeye başlayacağız ve gelecekte WhatsApp Business Platformunda işletmelerin kullanımına sunacağız. Müşteri hizmetlerini ve insanlara sundukları diğer teklifleri iyileştirmeleri için işletmelere yönelik harika özellikler oluşturmaya devam etmekten heyecan duyuyoruz ve bu yeni güncellemelerin bağlantılar kurmaya, ilişkileri geliştirmeye ve daha fazlasına nasıl yardımcı olduğunu duymak için sabırsızlanıyoruz.”