Dünyanın en çok kullanılan anlık mesajlaşma servisi WhatsApp, para kazanmak adına hiç istenmeyen yeni bir dönemi başlatmak adına gün sayıyor.
Facebook’un sahibi olduğu WhatsApp, uzun süredir reklamlar ile gündeme geliyor. Ortaya çıktığı kadarıyla firma bu konuda oldukça kararlı ve reklamlar yakında herkes için gelmeye başlıyor. Bir ara bundan vazgeçen ancak yeniden gündeme getiren Facebook, reklamları ilk aşamada uygulamanın kendi Hikaye formatında sunacak ve Facebook verileri üzerinden özelleştirecek deniyor. Reklamların kendisi kadar bu da tepki çekecek gibi görünüyor. Firma kullanıcıların karşısına körü körüne reklamlar ile çıkmak istemiyor ancak böyle özelleştirilmiş reklam da çoğu zaman can sıkıyor. Ancak biliyorsunuz bundan kurtuluş zor. Bu tarz özelleştirilmiş reklamlar her yerde yer alıyor.
Firmanın attığı bu son adım WHO (World Health Organization) yani Dünya Sağlık Örgütü ile ortaklaşa kullanıma sunduğu yeni “çıkartma paketi” olmuştu. Firmadan konu hakkında şu açıklamayı gelmişti: “İnsanlar sevdikleriyle özellikle izole, yalnız ve korkmuş olanlar hal hatır sorarken bu çıkartmaları eğlenerek kullanacaklarını umuyoruz. Bu çıkartma paketi, insanlara ellerini yıkamalarını, mesafelerini korumalarını, egzersiz yapmalarını ve daha da önemlisi hayatımızdaki kişisel kahramanları ve sağlık kahramanları kutlamak için yaratıcı yollar sunuyor.”