X (Twitter) CEO’su Linda Yaccarino içerik üreticilere şimdiye kadar yaklaşık ne kadar ödeme yaptıklarını paylaştı.
X (Twitter) CEO’su Linda Yaccarino, patronu Elon Musk’ın bir paylaşımına verdiği cevap üzerinden içerik üreticilere neredeyse 20 milyon dolar ödeme yaptıklarını belirtti. Yaccarino bu konuda ayrıntılı detaylar vermedi ancak bu yaklaşık 20 milyon doların X dönüşümü sonrasını ve sadece “abonelik gelirlerini” kapsadığını düşünüyoruz. Biliyorsunuz şirket bir süredir X Premium aboneleri ile reklam geliri paylaşımı da yapıyor, 20 milyon doların içerisinde o taraftaki paylaşımların olmadığı düşünülüyor. Bu arada içerik üreticiler X platformunda artık yalnızca abonelerden direkt mesaj almayı etkinleştirebiliyor. Bu birçok kişinin uzun zamandır gelmesini istediği özellikler arasında yer alıyordu. X (Twitter) CEO’su Linda Yaccarino bu aralar başka açıklamalarla da gündemde yer alıyor. Kaçıranlar için dün Avrupa Birliği bir açıklama yapmış (Detaylar burada) ve X (Twitter) büyük bir dezenformasyon sorununa sahip demişti. Yaccarino, bu çok ciddi bir sorun olarak görülen konuyla mücadele etmek adına çalışan sayılarını artırdıklarını ve ülke seçimlerindeki bilgi kirliliğini önlemeye yönelik ekiplerin de güçlendirildiğini aktardı. Konuşmalarda bazı sayılar da paylaşılmış. Yaccarino tarafından konferans kapsamında verilen bilgiye göre platformun şu an aylık yaklaşık 540 milyon, günlükse yaklaşık 225 milyon aktif kullanıcısı bulunuyor. Bu sayıları daha önce de paylaşan Yaccarino, platformun 2024’ün başında kârlı bir iş haline geleceğini iddia etti.
Create. Connect. Collect all on X. We’re enabling the economic success of new segments like creators. And so far we've paid out almost $20 million to our creator community. https://t.co/kk137uPkAo
— Linda Yaccarino (@lindayaX) September 29, 2023