Çin merkezli teknoloji devi Xiaomi’nin çatısı altındaki markalardan Redmi, sürpriz bir adım atarak logosunu yeniledi.
2025’e yeni bir marka kimliğiyle giriş yapmak isteyen markanın yukarıda görebileceğiniz yeni logosu, eskisinden farklı olarak tamamen büyük harflerden oluşuyor. Xiaomi’nin daha çok üst seviyeye odaklanmasıyla fiyat-performans odağı güçlenen marka, sadece akıllı telefon üretmiyor. Şirketin ürün gamında tablet, akıllı saat, akıllı televizyon ve kablosuz kulaklık gibi ürünleri bulunuyor. Markanın Türkiye’ye getirdiği en son akıllı telefonu ise temel ihtiyaçlara yönelik bir model olan Redmi 14C olmuştu. Mavi, siyah ve yeşil olmak üzere üç farklı renk seçeneği bulunan damla çentikli Redmi 14C, 6 GB RAM + 128 GB depolama için 8.599 TL’ye, 8 GB RAM + 256 GB depolama içinse 9.599 TL’ye satılıyor. 6,88 inç boyutundaki IPS LCD ekranında 120 Hz yenileme hızı sunulan telefonda, 13 megapiksel F2.0 selfie kamerası bulunuyor. Arkada ise 50 megapiksel F1.8 geniş açı kamera, 2 megapiksel F2.4 derinlik kamerası ve basit bir yardımcı kamera bir araya getiriliyor. 18W şarj destekli 5.160 mAh batarya ile karşımıza çıkarılan telefon, gücünü Mediatek Helio G81 Ultra işlemciden ve Mali-G52 MC2 grafik biriminden alıyor. Parmak izi sensörünü yan tarafında taşıyan 14C, 8,22 mm kalınlığında ve 16 GB’a kadar bellek genişletme desteğini (sanal olarak) beraberinde getiriyor.