Kantar’a göre geçen yıla kıyasla marka değeri yüzde 50 artan Xiaomi üst üste üç yıldır listede yer almaya devam ediyor.
Konu hakkında yapılan açıklamaya göre Xiaomi, 24,8 milyar ABD doları marka değeriyle (yıllık yüzde 50 artış) Kantar BrandZ’ın En Değerli 100 Küresel Marka 2021 listesinde 11 sıra yükselerek 70’inci sırada yer aldı.
Xiaomi’nin 2021 yılında dünyanın en değerli 100 markasından biri olarak yayında üç yıldır üst üste yayında yer alması, şirketin dünya genelinde herkesin yenilikçi teknolojiler aracılığıyla daha iyi bir yaşam sürmesini sağlamak adına durmaksızın en adil fiyatlarla en iyi ürünleri üretme misyonunun önemli bir kanıtı olarak öne çıkıyor.
Aynı açıklamaya göre Xiaomi’nin inovasyonlara olan bağlılığı, şirketi Nisan ayında “En Yenilikçi Şirketler 2021” listesine seçen Boston Consulting Group (BCG) tarafından da tanındı. Böylece Xiaomi listeye dördüncü kez girmiş oldu.
Xiaomi ayrıca Mi Fanlarının ve dünyanın dört bir yanından kullanıcıların güveni ve desteği sayesinde, “En Değerli 100 Küresel Marka” listesinin Tüketici Teknolojileri kategorisinde ilk 5 marka arasında yer alma başarısını gösterdi.
Kantar’a göre “Dünyanın En Değerli 100 Markası” bir önceki yıl yüzde 7 ve geçen yıl yüzde 6 olan artışa kıyasla bu yıl yüzde 42’yle çok önemli bir değer artışı kaydetti.
Bu, En İyi 100 listesinin marka değerinde 2 trilyon ABD dolarından fazla bir kazanç anlamına geliyor ve COVID-19’un neden olduğu olumsuz etkilerin ardından dünyanın en büyük markalarının büyüme ivmesini temsil ediyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Xiaomi elde ettiği güç ile başka alanlara da giriyor
Biliyorsunuz firma bir elektrikli otomobil üretimi için de büyük çalışmalar yapıyor. Resmi olarak duyurusu yapılan bu araç için çalışmaların hızlı şekilde ilerlediği biliniyor.