Markanın ilk otomobil modeli olan Xiaomi SU7 için bu sefer bir opsiyon donanım dikkat çekmeyi başarmış durumda.
Xiaomi SU7 elektrikli otomobil modeli, birçok diğer modern araç gibi merkeze konumlandırılan büyük bir dokunmatik ekran ile geliyor. Ancak bazı kişiler otomobiller içindeki dokunmatik ekranları kullanmayı sevmiyor, özellikle temel ihtiyaçlar için fiziksel butonlar talep ediyor. Bu konuda birçok üreticiden farklı bir yol izleyen marka, aracı için ana ekranın altına takılabilecek bir opsiyonel fiziksel buton ünitesi hazırladı. Tesla araçlar için üçüncü parti firmaların hazırladıklarına benzeyen bu yukarıda görebileceğiniz ünite, en temel kontrolleri fiziksel hale getiriyor, bu sürüş güvenliğini artırmak adına çok güzel görünüyor. Ekranın altına manyetik olarak yapışacak bilgisi verilen kontrol ünitesi, piyano tarzı tuşlar taşıyor, merkezde ise bir ses açma / kısma tekerleği bulunuyor.
Xiaomi SU7 genel olarak beğenildi ancak bazı eleştiriler de oldu ve şirket bunları göz ardı etmedi. Bu bağlamda örneğin aracın arkasındaki devasa Xiaomi logosu çok daha ufak hale getirildi. Araç için aynı zamanda en üstte 20-inç değil daha büyük 21-inç jantların sunulacağı aktarıldı, hepsine ek olarak opsiyon listesine karbon fiber dış ayna kaplamaları dahil edildi. Araç teknik olarak bakarsak 400V temelli ve arkadan itişli standart sürümünde 73.6 kWh BYD Blade batarya üzerine kuruluyor, 700 km CLTC menzili açıklanıyor, 299 beygir güç ile 400 Nm tork getiriyor ve 0’dan 100 km/s hıza 5.28 saniyede çıkabiliyor. Bu versiyon 210 km/s hıza ulaşabiliyor ve uygun şartlar altında yüzde 10 ile 80 arasını 25 dakikada doldurabiliyor. SU7, 400V temelli ve arkadan itişli Pro sürümünde 94.3 kWh CATL Shenxing batarya üzerine kuruluyor, 830 km CLTC menzili açıklanıyor, 299 beygir güç ile 400 Nm tork getiriyor ve 0’dan 100 km/s hıza 5.70 saniyede çıkabiliyor. Bu versiyon da 210 km/s hıza ulaşabiliyor ve uygun şartlar altında yüzde 10 ile 80 arasını 30 dakikada doldurabiliyor. Model 800V temelli ve dört çeker Max sürümünde 101 kWh CATL Qilin batarya üzerine kuruluyor, 800 km CLTC menzili açıklanıyor, 673 beygir güç ile 838 Nm tork getiriyor ve 0’dan 100 km/s hıza 2.78 saniyede çıkabiliyor. Bu versiyon 265 km/s hıza ulaşabiliyor ve uygun şartlar altında yüzde 10 ile 80 arasını 19 dakikada doldurabiliyor.