Marissa Mayer liderliğindeki Yahoo‘da değişim rüzgarları esmeye devam ediyor. Geliştirilen iki yeni kişiselleştirilebilir reklam modelini tanıtan firma, finansal anlamda arzuladığı ivmeyi yakalamak istiyor.
Mayer’in CEO’luk görevine getirilmesinin ardından yüzde 50 oranında değer kazanan Yahoo yükselişini sürdürmek istiyor. Bunun için iki yeni reklam formatı hazırlayan ekip, kişiselleştirme seçeneği ile müşteri odaklı yayın yapacak.
“Stream Ads” ismindeki taslak sayesinde kullanıcının haber akışında görüntülenmesini istediği konulara uygun içerikte ürün tanıtımları yapılacak. Böylece ziyaretçi temel anlamda sadece ilgisini çeken reklamları izleyecek. “Yahoo Billboard” modelinde ise geniş bir alan interaktif şekilde kullanılacak. Örneğin sinema film biletleri direkt bu alan üzerinden satılabilecek. Yayıncılar ise istediği türde etkileşimli (sesli ve görüntülü) reklam hazırlayabilecek.
Yenilenen anasayfa tasarımı doğrultusunda hareket eden yetkililer üstün entegre sistemiyle kişilere rahatsızlık vermeden site üzerinde geçirilen zamanın ve dış gelirin arttırılmasını hedefliyor.