Araç dinamiklerinin temelini oluşturan bölümlerdeki ufak dokunuşlar Audi E-Tron menzil değerine benzer eğride olumlu katkıyı beraberinde getirdi.
Markasının elektrik atılımında asfalta indirdiği ilk model olarak satışa sunulan E-tron, kısa sürede çeşitlilik konusunda eli güçlendirilen isimler arasına dahil oldu. Ağustos ayında sunduğu menzil değeri ve özellik bazında kendi içerisindeki en ucuz versiyon olan E-tron 50 ile karşımıza çıkarılan modelin Avrupa pazarı için yapılan WLTP testlerinde menzil artışı gözlemlendi. Genel bazdaki veriye yaklaşık 25 kilometre artı sağlayan bu artışın altında ise aracın bazı dinamikleri üzerine yapılan dokunuşlar yatıyor. Son testlerin ardından ortaya çıkan genel tabloya baktığımızda ise en üst paketle donatılan E-tron’un yaklaşık 436 kilometre menzil kat edebildiği görülüyor.
Yapılan geliştirmelerin ardından haneye eklenen menzille birlikte Mercedes EQC‘den 32 kilometre daha fazla menzil kat edebilir hale gelen E-tron’un üç ana parçasında dokunuş söz konusu. Bu noktada yapılan açıklamaya göre aracın batarya ve motor ünitesiyle birlikte enerji geri kazanımı sağlayan rejeneratif fren sistemi ve klima dinamiklerinde menzili artırıcı geliştirmeler karşımıza çıkıyor. Almanya’da giriş seviyesi paketiyle 80.900 euroluk etiket fiyatına sahip olan E-tron, artık S Line paketiyle de satın alınabiliyor. Audi bu donanımla birlikte standart olarak 20 inçlik jant seti, havalı süspansiyon ve sportif gövde kitini standart olarak E-tron üzerinde kullanıcılarla buluşturuyor.
Elektrikli Mazda MX-30