Yenilenen Porsche 911 Turbo S sınırları zorluyor
Taycan modelini kullanıcıların beğenisine sunmaya hazırlanan Porsche, yeni 911 Turbo S modelini otomobil severlerin beğenisine sundu. Coupe ve Cabriolet modelleri lanse edilen Porsche 911 Turbo S, kaputun altında yer alan 3,8 litre çift VTG turboşarjlı boxer motoru ile 650 beygir güç üretiyor.
Selefinden 70 beygir daha güçlü olan yeni modelin sunduğu tork ise 800 Nm. 8 ileri PDK şanzımannın tercih edildiği otomobil saatte 100 kilometre hıza 2,7 saniyede çıkıyor. Otomobilin saatte sunduğu maksimum hız ise 330 kilometre.
911 Turbo S modelinin gövdesi bir önceki nesle göre 45 mm daha geniş. Yine bir önceki nesle göre, ön aksta 42 mm, arka aksta 10 mm daha fazla genişlik ve karma boyutlu jantlar, yeni modelin daha aerodinamik olmasına, çevikliğine ve sportifliğine katkıda bulunuyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Ön bölümdeki kontrollü soğutucu hava kapakçıklarının da dahil edildiği adaptif aerodinamik, daha büyük arka kanat yapısıyla daha fazla bastırma kuvveti sağlıyor. 911 Turbo S, ilk kez iki farklı boyutta jantlarla sunuluyor. Önde 255/35 boyutlu 20 inç’lik jantlar, arkada ise 315/30 ebatlı 21 inç’lik jantlar bulunuyor.
911 Turbo S’de kullanılan yeni motorun temeli, 911 Carrera’nın motor serisine dayanıyor. Otomobilde tamamen yeniden tasarlanmış hava soğutma sistemi yer alıyor. Geliştirilmiş Porsche Traction Management (Porsche Çekiş Yönetimi – PTM) dört tekerlekten çekiş sayesinde, ara şanzıman çok daha fazla tork dağıtımı yapabiliyor ve tork ön tekerleklere 500 Nm’ye kadar aktarılabiliyor. Yeni nesil standart PASM şasisi çok daha sportif bir görünüme sahip.
Porsche 911 Turbo S iç mekanıyla dikkat çekiyor
İç mekanda kaliteli ve sportif malzemeler dikkat çekiyor. Standart donanım listesinde deri iç mekan ve karbon trim Açık Gümüş detaylarla birlikte sunuluyor. Yeni tasarlanan iki tonlu iç mekan Porsche Exclusive Manufaktur tarafından opsiyonel olarak sunulacak.
İlginizi çekebilir
Altı silindirle 414 beygir güç; 2020 Porsche 718 ailesi kontak açmaya hazır