Tıpkı dışı gibi Jaguar I-PACE’in kabini de çekici çizgilere sahip. Kalite hissiyatı ve işçilik seviyesi çok yüksek. İçeride çok fütüristik bir ortam bulunmasa da, güncel teknolojiler ve modern çizgiler göz alıcı bir ortam yaratıyor.
Dijital gösterge paneli ve orta konsolun üst bölümündeki multimedya ekranının sunduğu görüntü kalitesi de son derece yüksek. Otomobilin klima ve koltuk ısıtma/soğutma kontrolleri bir ana ekrandan ve yuvarlak kontrollerin içerisine yerleştirilmiş küçük ekranlardan oluşuyor. Kullanımı başta biraz kafa karıştırsa da, bas-bırak-çevir ve çek-bırak-çevir hareketiyle çalışan dairesel kumandalar alışkanlık kazandıktan sonra çok rahat kullanılıyor. Bu kontrollerin hemen altındaki bölümde ise bir yanda D/N/R ve P butonları, diğer yanda ise sürüş modlarını, ESP’yi ve gövde yüksekliğini ayarlayan butonlar yer alıyor. Genel olarak anlaşılır bir yerleşim söz konusu olsa da, park manevralarında vites düğmelerini kullanmak, hele ki biraz aceleniz varsa ilk başlarda biraz zor geliyor. Yine de tüm kontroller Tesla Model X’in tablet ekranına gizlenen kontrollerine kıyasla daha alışıldık ve kolay.