Yayınlanan açıklamaya göre marka ve bireysel kullanıcılar için YouTube kanallarında ufak düzenlemeler yapıldı. Giriş kısmına Facebook, Google Plus ve en son Twiter’dan alışkın olduğumuz kapak fotoğrafı eklenirken, hemen altına yerleştirilen opsiyonel fragman bölümü sayesinde sayfa içeriği hakkında kolaylıkla bilgi edinilebiliyor. Yani sizi takip etmeyen kişiler artık birkaç dakika içinde çalışmalarınız hakkında fikir sahibi olabiliyor. Ayrıca kapak fotoğrafının sağ alt bölümündeki sosyal ağ butonlarıyla sayfanızın tanıtımını yapabiliyorsunuz. Genel kapsamda Google+’ı andıran tasarım değişikliği ile hedef kitlesi genişletiliyor. Ön plana çıkarılan görsellik ise mevcut ilgiyi arttırmanın yanı sıra yayıncıları yeni videolara teşvik ediyor.